Chapter 23.

2.8K 135 7
                                    

*Louis' POV*

Als we thuis aangekomen zijn en de koffers hebben weggelegd gaan we even wat eten. Na het eten ga ik even naar mijn ouders toe denk ik...

Ik heb bijna niks gegeten terwijl ik meestal net iets minder dan Niall eet... "Ik ehhh... ga even naar mijn ouders toe." Zeg ik zacht en ik sta op en loop naar de gang en trek mijn schoenen en jas aan. "Louis moet er iemand met je mee?" Vraagt Paul voorzichtig en ik denk even na. "Weet ik niet..." Zeg ik zacht. Paul kijkt me vragend aan. "Hoe bedoel je weet ik niet? Ja of nee?" Zegt Paul en ik schud mijn hoofd. "Nee hoor hoeft niet." Zeg ik snel en ik pak mijn sleutels en ga naar de auto op weg naar mijn ouders die gelukkig dichtbij wonen.

Als ik er ben bel ik aan een vrolijke Fizzy zwaait de deur open en ik glimlach. "LOU!" Gilt ze blij en ze vliegt me om de hals. Ik sla verbaasd mijn armen om haar heen. Ze hebben het dus nog niet verteld... Fijn.  "Olaa Fizzy." Zeg ik zacht en ik probeer blij en vrolijk te blijven. Pfff dat is nog best lastig, waarom gaat het normaal zo gemakkelijk? We lopen naar binnen en ik ga zitten op de bank. Papa en mama waren Phoebe en Daisy in bed aan het leggen en Lottie is boven huiswerk aan het maken. "MAMA, PAPA, LOTTIE, PHEEBS EN DAIS LOUIS IS ER!" Gilt ze blij en iedereen komt naar beneden gehuppeld met Phoebe en Daisy voorop. Ze klimmen in hun pyjama's op mijn schoot en slaan hun armpjes om me heen. "Waar is Lies?" Vraagt Johanna en ik slik. Fuck heeft Mark het ook nog niet aan Johanna verteld?! Ik kijk naar Mark die knipoogd.  "Ehhhm... Daar kwam ik eigenlijk voor..." Zeg ik zacht en Mark komt naast me zitten en knijpt bemoedigend in mijn schouder.  "Is er iets gebeurd?" Vraagt johanna geschrokken en ik knik. "Ohh nee! Is het erg?" Vraagt Phoebe die me met bange oogjes aankijkt en er rollen tranen over mijn wangen en ik knik weer. "Z-ze l-ligt in h-het ziekenhuis..." Piep ik en ik barst in tranen uit. "WAT?" Hoor ik iedereen geschrokken roepen behalve Mark natuurlijk. "Mark wist jij dit al?" Vraagt Johanna. "Ja, Lou had me gebeld maar ik wist dat hij zou komen zodra ze in Londen waren dus had het nog niet gedaan, ik dacht dat hij het misschien fijner zou vinden om zelf uit te leggen wat er was." Zegt Mark en ik knik voorzichtig. Johanna slaat snel haar armen om mij heen en ik lig als een klein kind in haar armen te huilen. "Wat er er gebeurd liefje?" Vraagt ze voorzichtig en ik slik. "I-ik had ruzie met E-eleanor en toen heeft ze eerst mij afgetuigd en toen Lisa. Ze hebben haar gevonden maar ze ligt nu in coma maar ze weten de oorzaak nog niet. Z-ze ziet er n-niet uit met al die wondjes, blauwe plekken en draadjes..." Snikik en Johanna slikt en wrijft over mijn rug waardoor ik rechtop schiet. "N-niet doen!" Zeg ik snel en iedereen kijkt me vragend aan. Ik slik en draai mijn rug naar Johanna en Mark zodat Phoebe en Daisy het niet zien. Ik trek mijn shirt uit en ik hoor mijn moeder schrikken. Ja dat kan je horen. "JEZUS LOU!" Gilt ze geschrokken. "MAMA dat mag je niet zeggen!" Roept Daisy. "Nu even wel Daisy. Dat wijf is gestoord!" Zegt Johanna boos. Ik trek voorzichtig mijn shirt weer aan en ga weer zitten. Fizzy komt aangelopen met drinken en ik glimlach zwak. "Ze is overgevlogen naar Londen." Zeg ik na een tijdje. "Echt nu al?" Vraagt Mark verbaasd en ik knik. Ik voel mijn mobiel trillen en kijk.

Beste heer Tomlinson,
Bij deze meld ik u dat uw dochter Lisa Tomlinson veilig aangekomen is in ons ziekenhuis. Als u haar wilt bezoeken op kamer 214 op de 2e verdieping.

We wensen u en uw medemens veel sterke en we hopen dat uw dochter snel ontwaakt.

Vriendelijke groet,

Ik merk dat ik een glimlach op mijn gezicht heb staan. "Lisa is veilig aangekomen I. Het ziekenhuis." Zeg ik blij. ''Ik ga Phoebe en Daisy even in bed leggen.'' Zegt Johanna en ik sta ook op. ''Ja ik ga ook weer naar huis.'' Zeg ik snel en ik neem afscheid van iedereen en stap weer in de auto opweg naar huis.
---
Wow nieuw chapter. Omg yay. Ik weet niet wat ik moet zeggen lol. Ik hoop dat jullie het leuk vonden laat het weten Door te reageren stemmen.  Asap new chapter. XxxEline

Adopted by Louis Tomlinson | Dutch fanfic | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu