İstanbulda son gün

280 23 4
                                    

Ben Marie.17 yaşındayım.Bugün okulun son günü.Çok mutluyum.Çünkü bu yaz tatilinde Antalya'ya gideceğim(Istanbul'da yaşıyorum).Antalya'da teyzemler beni karşılayacak.Kuzenim Buse de orada.Herneyse.

Bugün okulun son günüydü.Okula gittiğimde tüm kızlar süslenmişti.Makyaj yapmayı da ihmal etmemişlerdi tabii.Ben normalde abartısız makyaj yaparım ama karne gününde yapmayı tercih etmiyorm.Bende sadece göz kalemi çekip rimel sürdü.Fazla arkadaşım olmadığı için en arka sırada tek oturmayı tercih ediyorum.En yakın arkadaşım Elif.O da benim önümde Gamze adlı bir kızla oturuyor.Elif benim ikizim gibi.Çok iyi anlaşıyoruz.Tüm sırlarımı biliyor.Ayrıca ikimizin de dersleri iyi.

Sonunda eve gitme vakti geldiğinde Elif'le vedalaştım.Ve her zamanki gibi yürüyerek evin yolunu tuttum.Eve geldiğimde annem beni karşıladı.Onla fazla konuşmadan odama çekildim.Öncelikle valizimi hazırladım.Yarın uçağım vardı sonuçta.Valizime makyaj malzemelerimi koydum.Valizim hazır olduğunda elime telefonumu aldım.Hemen Elif'e mesaj yolladım.Ben mesaj yollarken annem salondan bana seslendi.Yanına gittim ve"Efendim anne?" dedim."Kızım yarın gidiyorsun bi yüzünü görelim.Yanıma otur.Bak televizyonda film başlamak üzere.Sen bekle ben mısır patlatıp geliyorum"dedi.Aslında haklıydı.İstanbul'da son gecemi onunla geçirmeliydim.Koltuğa yayıldım.Az sonra annem elinde patlamış mısır dolu bir kapla geldi.Film başladı.Filmi izlerken mısırları büyük bir keyifle yedik.Film bittiğinde saat 10 olmuştu.Anneme yatacağımı söyledim.Odama çıktım.Şirinmi şirin yatağıma girdim.Heyecandan uyuyamadım.Saat 11'e kadar yatakta dönüp durdum.11.30 gibi zar zor uyudum.

Bekle Antalya ben geliyorum!

Eskisi Gibi Değil...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin