Sabah saatimin çalmasıyla uyandım.Hemen elimi yüzümü yıkadım.Mutfağa gittiğimde sofra hazırdı.Annem ise salondaki koltuğunda oturmuş gazetesini okuyordu.Anlaşılan benden önce kalkıp sofrayı hazırlamış.Yanına giderek "Günaydın anne" dedim neşeli sesimle.Annemde "Günaydı" dedi.Babam ise hâlâ uyuyordu.Annem babamı uyandırmaya gitti bende sofraya oturdum.Babam ve annem geldiklerinde onlarda sofraya oturdular.Kahvaltımızı yaptık.Sofrada ne ararsan vardı.Tatlarıda çok lezzetliydi.Karnım doyunca"Ben hazırlanmaya gidiyorum" diyerek odama çıktım.Üstümü giyindim (medya).Valizden makyaj malzemelerimi çıkarıp makyaj yaptım.Sonra tekrar valize yerleştirdim.Saçlarımı düzleştirdim.Çok güzel olmuştum.Valizimi elime aldım ve odama son bir kez baktım.Çok özleyeceğim odamı.Sonuçta 3 ay göremeyeceğim!Salona gittiğimde babam kapıdaydı.Beni havaalanına o bırakamayacakmış.Çünkü önemli bir iş görüşmesi varmış.Babamla vedalaştım.Babam acele içinde evden çıktı.Annemle vedalaşmam uzun sürdü."Uçağa binerken ara,uçaktan inerkende ara,bir şey lazım olursa teyzene söylersin o da olmadı beni ararsın,kitap oku bol bol,teyzene soracağım napıyor Marie diye,hele telefon oynuyor desin bak bi daha seni yolluyormuyum!" gibi yarım saat konuştu annem.Sonra bir tane taksi çağırdı.Taksiye binerken anneme el salladım.Tabi o da bana el salladı.Taksiye havaalanına gideceğimi söyledim.Havaalanına geldiğimizde parasını uzattım ve taksiden çıktım.Havaalanının içerisine girdim ve gerekli işlemleri yaptırdım.Uçağa bindim.Yanıma benim yaşlarımda bir kız oturdu.Onun yanına da yine bizim yaşlarımızda bir erkek oturdu.Ben cam kenarındaydım.Oleyy!Yanımda duran kızla tanışmak istedim ve "Merhaba ben Marie,senin adın ne?"dedim.Adının Sıla olduğunu söyledi.Yanında oturan kişi ise ikiziymiş?!Ama hiç benzemiyorlar.Erkek olan ikiziylede tanışmak istedim ve elimi uzatarak Sıla ya sorduğum soruyu sordum.Yaptığı hareket karşısında öylece kaldım.Peki ya sizce ne yaptı?Elime çok sert biçimde vurdu.Sonrada "Senin gibi tiplerle işim olmaz tipsiz kız" dedi.Ben sessiz kalırmıyım?Asla.Bende "Sadece tanışmak istemiştim ama şimdi anladımki benimde böyle öküzlerle işim olmaz!"dedim.Ohh iyi ki demişim hemen morardı.Böyle tiplere sinir oluyorum.Biraz nazik olsalar ne olur??Hemen koltuk numaramı değiştirttim.Sıla denen kız zaten uyuklamaya başlamıştı.Şansıma yine cam kenarı geldi.Yanımda ise benim yaşlarımda *yine* bir erkek vardı.Aslında nazik duruyordu ama belli olmaz.Koltuk numaramı tekrar değiştirsem ayıp olacak.Konuşmadan boş boş duruyordum.Bu sefer yanımdaki elini uzattı "Ben Kıvanç.Sen kimsin?" deyince "Marie" dedim ve bende elimi uzattım.Bir süre konuştuk.Uçak kalktı sonunda.Iyice yukarı çıktığımızda dışarısı çok güzel görünüyordu.Kıvanç da kitap okuyordu.Bu yaz tatili harika geçecek.Kuzenim Buse'nin arkadaşlarıyla tanışacağım.Ben hayaller kurarken inme vaktimiz gelmiş.Kıvanç'a "Görüşürüz Kıvanç"dedim.O da bana "Görüşürüz Marie"dedi.Sonunda Antalya'daydım.Hava çok sıcaktı.Uçaktan iner inmez annemi aradım.Çünkü bana aramamı söylemişti.Uçağa binerken aramayı unutmuştum.Binerken aramadığım için azar işittim annemden.Teyzemler beni havaalanından almaya geleceklerdi ama hâlâ gelmemişlerdi.Bir yere oturup onları bekledim.10 dakika sonra teyzemler arabaları ile geldiler.Teyzem arabanın camını açmış avaz avaz "Marie hadi arabaya gel" diye bağırıyordu.Herkes teyzeme bakıyordu.Yani böyle bağırmasına gerek yoktu aslında.Marie diye seslenip eliyle gel işareti yapması yeterliydi.Koşarak arabaya bindim.
Bu bölümü beğendiniz mi?? :) Bu arada biraz kısa yazıyorum.Ama vote sayısı yükselirse daha uzun yazacağım.