✎ 003

47 9 5
                                    

chaeryeong berulang - alik dekat dalam bilik dia. masih teringat - ingat permintaan yoojung tadi.

" argh, macam mana ni ".

chaeryeong serabutkan rambut dia. yang lain tengok je chaeryeong. yuri bersuara untuk memecahkan kesunyian.

" weyh chaer, duduklah. tak senang aku tengok kau ulang - alik dekat depan kitorang ni ".

chaeryeong duduk dekat atas meja.

" macam manalah dia boleh minta tolong aku ? aku ni was - was je nak tolong ".

" sebab kau kawan dialah, dia minta tolong kau, lee chaeryeong ".

kata jungwoo. yang lain mengangguk setuju. keadaan menjadi sepi semula.

" chaer ".

hyunjin bersuara. chaeryeong pandang hyunjin.

" ikut aku jap, lino jom ".

kata hyunjin. diorang bertiga keluar daripada bilik tu. yang lain perati.


" ha kau, asal panggil ? ".

tanya lino.

" aku nak cakap, yunho tu pembagi maklumat ".

jawab hyunjin.

" jadi- ".

" jadi, semua yang kita cakap tu dia record then hantar kat bapak aku ".

kata hyunjin. chaeryeong dah tak fikir apa - apa.

" then, macam mana kita nak sorok si yoojung tu ? ".

tanya lino.

" rumah family aku ".

cadang chaeryeong. hyunjin dan lino setuju. kalau letak kat rumah chaeryeong tak ke naya ? lelagi rumah lino.

skip

jinyoung's pov

" ha macam mana ? ".

tanya aku.

" baik je boss tapi ada halangan sikit ".

" halangan apa pula ? aduhai ".

rungut aku. siapa pula lah yang semak dalam rancangan aku ni.

" tak apa boss. kitorang akan settlekan segera ".

" pastikan budak tu mati ! kalau tak korang yang mati ".

kata aku. terus aku mematikan panggilan tersebut.

" jangan risau yoojung, aku tak sentuh mana - mana kawan kau ".

aku memandang gambar yoojung dengan kawan dia masa sekolah dulu. muka kawan dia aku pandang lalu tersenyum sinis.

" senyuman ni akan lesap, lee chaeryeong ".

tbc

aku sebenarnya tak ada idea au ;-; tapi tak pe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aku sebenarnya tak ada idea au ;-; tapi tak pe. selagi otak aku berfungsi selagi tu aku hapdet :D yeye aku tau ff ni macam dah terbalik tapi apakan daya saya hanya seketul chaerhanet yang bergantung pada situasi ceyh tiber :>

vomment juseyooo :>

//calling silent readers//

being apart of utopians | LEE CHAERYEONGWhere stories live. Discover now