✎ 012

27 5 9
                                    

chaeryeong pov

hari ni dah 4 hari aku duduk sorang. sunyi ? sunyi la kau tau betapa tak guna— bukan - bukan maksud aku, kau tau betapa bisingnya mulut yoojung tu ? ha sebab tu lah aku cakap aku kesunyian.

ting !

hyunjean : aku dah masuk rumah keluarga aku. nanti malam kau datang sini. jangan lambat, aku tak sanggup nak mati awal.

nyah lah mamat ni, takkan bapak dia tak sayang anak sendiri sampai nak bunuh anak sendiri.

unknown

malam nanti aku datang
seen

dia seen aku gais, dia seen. tak apa, dah biasa. sadis bukan ? HAHAHA

skip

" hati - hati. "

pesan lino. aku mengangguk. aku keluar dari kereta lino dan berdiri di depan pintu pagar rumah tu. besar ya kawan - kawan rumah dia.

" oh dah sampai ? "

tegur jaehyun. eh apa dia buat kat sini ?

" dia tak ada kat rumah, masuk la dulu. "

tambah jaehyun. aku mengangguk dan masuk ke dalam rumah tu.

" psst psst. "

aku toleh belakang. siapa yang dok psst psst ni ?

" psst psst. "

ada lagi. aku tengok sekeliling. aku tak jumpa la nyah sape yang dok psst psst ni ya ampun.

" woi bodo ni lah kat sini. "

panggil seseorang. aku pandang satu bilik. oh hyunjin. aku berjalan ke arah dia. baru je aku nak tanya dia dah tarik tangan aku.

" kalau ye pun jangan lah tarik aku. "

kata aku. hyunjin buat - buat pekak. hak alah dia ni, kalau bebetul pekak jangan tanya kenapa eh kau.

" kau gila ? kalau aku tak tarik kau, dah lama kau join si yoo tu kat atas. "

kata hyunjin. aku hanya mengangguk. nyah malas nak dengar dia ni membebel.

" appa aku belum balik tapi dia punya mata - mata ada dekat sini. "

kata hyunjin. aku angguk lagi.

" jap, kau kan dah tarik aku ke sini. macam mana aku nak jumpa appa kau ? "

tanya aku. hyunjin mengangkat bahu. aku tepuk dahi. bengong betul dia ni.

" jap aku tengok luar. "

kata hyunjin. aku mengangguk. hyunjin pun buka sikit pintu tu.

" ada orang tak ? "

tanya aku. hyunjin menggelengkan kepalanya. aku mengangguk.

" okay aku keluar dulu, nanti ada apa - apa aku jerit. "

kata aku. hyunjin mengangguk. aku pun keluar dari bilik tu.

" kau buat apa kat dalam tu ? "

tbc

ada lagi 3 chapter aku nak siapkan. jadi hari ni aku update tiga - tiga terus. jangan lupa vomment :3

being apart of utopians | LEE CHAERYEONGWhere stories live. Discover now