8. Intrigi diabolice

2K 103 8
                                    

               Era o după-amiază călduroasă . Mignon îşi dăduse întâlnire cu Georges, pe ascuns, la  “ Poarta Trandafirilor ”. Dragostea proaspăt descoperită, o făcea să mai uite de necazuri .

               Într-o cameră aflatã în semi-întuneric, după o perdea groasă, privea afară în curte, o femeie în vârstă de douăzeci de ani. Era înaltă şi bine făcută, purta o rochie din tafta verde, ce-i evidenţia pielea deosebit de albă . Faţa îi era foarte frumoasă : sprâncenele îi era graţios arcuite, buzele roze şi nasul drept, ochii îi erau negrii că noaptea, dar aceştia o trădau uneori ; căci în ei se oglindeau toate trăirile sale interne iar gura i se crispa prea des , într-un zâmbet ironic.

               Ea o urmărea pe Mignon . Mâna femeii i se strânse pe perdea  şi cu cât o privea mai mult, cu atât ura îi creştea. Părea a fi un păianjen , ce-şi priveşte prada neputincioasă, prinsă în mrejele pânzei sale . Femeia o văzu pe Mignon cum se plimba printre trandafiri , ca apoi să o piardă din ochi . Se întoarse de la geam , cu ochii încă  sclipindu-i de mânie . Lângă ea , se auzi un râs ironic .

               - Vai ,vai!... Sărmanã Adeline ! Tot geloasă ai rămas ?!

               Adeline închise ochii şi zâmbi batjocoritor .

               - Dumneata erai ?! Credeam că este cineva mai important… Gerard de Montreuil !

               Tânărul , în vârstă de nouăsprezece ani , elegant îmbrăcat şi atrăgător la chip , o fulgeră cu privirea pe Adeline , dar păstră tăcerea , deşi fierbea .

               Tânărul , în vârstă de nouăsprezece ani , elegant îmbrăcat şi atrăgător la chip , o fulgeră cu privirea pe Adeline , dar păstră tăcerea , deşi fierbea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

               - De ce m-ai chemat ? Să-ţi râzi de mine ?! Uneori , cred că nici măcar nu-ţi plac ; că poate sunt doar o unealtă , în jocul tău pervers …

               - Gerard , dragule , te-am chemat să hotărâm odată când încheiem această şaradă stupidă ! Bătrânelul nu mă satisface , iar pretenţiile lui conjugale mă disperã în timp ce fiica lui băgăcioasă mă scoate din minţi . Mi-e lehamite de toată acesta dulcegărie pe care trebuie să o afişez de faţă cu ei şi toate astea pentru …

               - Nu eu te-am pus să joci această farsă şi apoi , nu-mi place …de data asta , nu sunt de acord !

               Ochii ei sclipiră de furie , dar surâse în schimb seducător , în timp ce se apropria de el .

               - Da , trebuia să mă aştept de la tine la un asemenea act de laşitate . Vorba să devenii o şoaptă seducătoare şi se lipi languros de corpul lui : Am văzut doar cum te uitai la ea !...

               Gerard închise ochii şi se lăsă pradă focului ce-l cuprindea , în timp ce Adeline continuă :

               - Atât de frumoasă şi virginala… neştiutoare şi naivă…un tărâm neexplorat !! Desigur că te-a atras , nu te acuz , doar aşa sunt bărbaţii !

Războiul Dantelelor  -  Cartea întâi: MoştenireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum