Capitolul 11

178 8 0
                                    

           #Perspectiva lui Louis

      Cand ajung, Niall rămâne în spate. Înauntru e întuneric și foarte liniște. Ca și cum nu ar fi nimeni în casă. În mijlocul livingului este un brad neîmodobit. Decorațiunile sunt lângă. Când să mă întorc... SURPRIZĂ! De peste tot vin oameni. Prima care ajunge la mine este Lottie. Nu am văzut-o pe sora mea de ceva timp. Lângă ea este Fizzy. Dumnezeule, nu am văzut-o de acum doi ani. Harry și Becca stau unul lângă celălalt și vin să îmi ureze la mulți ani, după ele. Îi iubesc pe porumbeii ăștia doi. Porumei. Kevin. Deeeee ceeeeeeee.

    

          #Perspectiva Beccăi

       Louis chiar pare fericit. Mai ales după ce le-a văzut pe Lottie și Fizzy. Iar eu și Harry ne comportăm exact ca un cuplu. Păcat că el nu a zis că suntem. Nu vreau să îl întreb, ca să nu par disperată.

       Harry a vrut să facem bradul la petrecere că o să fie mai distractiv. Acesta era motivul inițial. Adică pe acesta l-a zis el, defapt nu a avut chef să ne pierdem timpul cu asta. Așa că îi lăsăm pe toți să ne ajute.

       Așa că ne apucăm. Ultima dată eu, Harry și Louis punem steaua. Adică Harry mă ține după capul lui și Louis e în picioare pe măsuță ca să o punem. Când a fost gata am stins becurile și miile de luminițe aurii de pe brad s-au aprins. Toate cuplurile prezente s-au sărutat. Dar Harry m-a tres afară din cameră și s-a pus pe fotoliul din hol și m-a tras peste el. Am început să ne sărutăm și noi, dar în varianta noastră. Asta a fost chiar drăguț.

       După vreo 5  minute toți încep să bea. Noi am stat plimbându-ne de colo-colo până la 23:45. Atunci i-am strâns pe toți într-un loc și am adus tortul. Louis, care era printre singurii care nu erau beți mangă, a fost băgat cu capul în tort. Apoi o fată cu părul mov a mers la el și a început să-l lingă dar el a dat-o la o parte stricându-i ei distracția. Apoi șampaniile s-au desfăcut și toți au revenit iar la băut și dansat. Muzica deja mă enerva.

        La 4:00 toți erau pe jos, cei care nu au plecat. I-am dus împreună cu Harry, Louis, Liam și Zayn afară pe alee. I-am lăsat acolo iar băieții au plecat. Eu și Harry ne-am întors în camera noastră și am început curățenia. Am terminat abia la 7 și după ce m-a sărutat scurt am adormit amândoi instant.

             #La amiază

    Noi ne-am trezit la 13 și după ce ne-am aranjat am ieșit afară. Un tip era întins pe beton și ținea în brațe un câine pe care nu l-am văzut vreodată, o tipă dormea pe o grămadă de frunze. Cinci sau șase oameni erau unul peste altul într-o grămadă de umană și un tip cu o scândură între dinți sprijinit cu spatele de gard și picioarele într-o baltă de vomă. Eww. O să avem ce curăța și aici. Dar Harry se retrage în casă și mă cheamă la micul dejun. Toată ziua stăm afară și niciunul nu pomenește nimic de oamenii de afară.

     Dar seara cineva sună la poartă.

Where Do Broken Hearts Go//Harry Styles F.F./Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum