#Ziua petrecerii
#Perspectiva lui Louis
Ok, în sfârșit ziua mea. Mâine Crăciunul? Putea fi mai bine de atât? Doar Harry a fost amânat nre păcate până după Crăciun cu ghipsul. Dar să trecem înapoi la mine. Doar mama mi-a zis la mulți ani și logodnicul ei. Mă așteptam la mai mult, dar se pare că au uitat toți.
Meh, cred că o să ies la un film sau ceva. Clar n-o să stau în casă și azi. Asta după ce trag un pui de somn. Chiar am nevoie de asta și o merit pe deplin.
#După câteva ore
Un bocănit puternic se aude în ușă. Cine e așa disperat? Poate și-a mai amintit cineva că azi e ziua mea. Înainte să răspund, îmi verific telefonul. Nimic. Ei bine, poate au venit toți la mine cu un tort. Mor de foame deci chiwr ar trebui să fie așa.
Când deschid, e doar Niall. Mănâncă un hamburger. Se oprește din mestecat și îmi zice:
-Îmbracă-te, Harry e pe moarte și restul sunt plecați. Becca a dispărut ca prin ceață.
-Da, ok, imediat.
Spun și mă întind după hamburgerul lui dar mă plesnește.
-Au, nu era nevoie!
Trebuie să învăț că nu trebuie să mă ating de mâncarea lui Niall. E în stare de orice.
Mă îmbrac și ieșim. Sper că Harry e mai bine. Niall a venit cu mașina lui. Motorul era pornit, vom ajunge cu ceva mai repede. Oricum distanța dintre noi nu e prea mică. Pe mașină Niall mănâncă în timp ce își conduce Range Rover-ul negru, făcându-mă să mă simt și mai prost. El dă repede un sms și apoi continuă cu mâncatul. Nu credeam că e posibil să faci asta când conduci, în așa fel cum o face el. Dar acum văd că e posibil.
#Perspectiva lui Harry
Niall îmi dă un sms în care îmi zice că au pornit. Bun, să începem. Becca e în baie, se aranjează, iar eu arunc pe mine un tricou gri și o pereche de blugi strâmți negri. A fost mai greu să îndes ghips-ul în ei decât mă așteptam. Îmi mai dau cu puțin parfum și sunt gata.
Într-un sfârșit și Becca iese din baie. Are o rochie strâmtă neagră care-i pune formele în evidență. Nu am mai văzut tocurile ei, dar pun pariu că au cel puțin 20 cm. Și-a ondulat părul și s-a machiat ca o expertă. Îmi pare rău că s-a dat perfect cu acel ruj roșu. Buzele alea clar n-o să fie lăsate așa. Îmi iau o pereche de cizme și coborâm. Ușa de la camera noastră este închisă de acum. Toți invitații au ajuns. Îi punem să se ascundă, închidem luminile și îi așteptăm pe Louis și Niall. O aud pe Becca cum se miră câți oameni au venit.
Ușa se deschide și… SURPRIZĂĂĂ!
CITEȘTI
Where Do Broken Hearts Go//Harry Styles F.F./
Novela JuvenilHarry Styles, bad boy-ul cunoscut prin locurile lui, e un suflet distrus care se mută ca să își refacă viața, din pură coincidență ajungând cu o tânără, Rebecca, care era la fel de distrusă. Încep să își clădească viitorul împreună, dar nu totul poa...