Capitolul 2

244 8 0
                                    

        Am ajuns acasă in sfârșit. Nenorocita de Rebecca m-a bătut la cap toată ziua. Bine ca am scăpat de ea. Îmi iau laptopul și mă trântesc în pat. După ceva timp de ascultat muzică merg în curte, la leagăne. Adică oricine și-ar pune două leagăne în curtea din spate, ce să zic. O pisică vine în curtea mea, până la mine. Are zgardă cu adresa. S-o fi pierdut mârțoaga. Uite, are adresa. Meh cum n-am ce face hai s-o duc la proprietar. Locuința proprietarului este la doar câteva case distanță. Sun la ușă, cu pisica în brațe.

                     #Perspectiva Rebeccăi

         Soneria pornește. Cât e ceasul? E târziu? Cine ar putea fi? Arunc un tricou lung pe mine și o pereche de colanți. Cobor scările două câte două și la ultima mă împiedic și cad în nas. Enervată fiind, strig cât mă țin plămânii:

          -Intră!!!!!!!!!!

         Ușa se deschide și îl văd pe Harry. Asta e penibil deoarece sunt încă pe jos. El pare la fel de surprins că mă vede.

           -Mâța asta e a ta? rupe el tăcerea.

           -Da, ce caută Blacky la tine?

           -Era în curtea mea. Mă gândeam să o dau înapoi. Nu mă așteptam să fie a ta. Și ce nume inspirat, nici măcar nu e neagră.

           -Mhm.

            -Eu am plecat. Pa.

            -Poți să rămâi.

  

                  #Perspectiva lui Harry

Ok. M-a invitat să rămân. Chiar așa singur sunt încât să rămân cu ea? Se pare că da. Poate ne putem jica puțin, în colanții ăștia fundul ei este chiar super. Nu Harry, nu te gândi s-o fuți pe tocilara asta.

         -Okay, rămân puțin. Ești singură?

          -Mama e plecată câteva zile și tata nu cred că vine prea curând.

          -Ah, bun atunci.

          -Deci, ce zici să facem niște popcorn și după ne uităm la un film?

           -Sună bine.

           #Perspectiva Rebeccăi

Yay, deci rămâne. Facem popcornul și mergem în camera mea. După o ceartă aleg ''The Notebook'' deși l-am mai văzut de un milion de ori. Ne apropiem din ce în ce mai mult și el ajunge lipit de mine. Are un piros mirific. Pe când stăteam mai bine și mai aproape de el filmul s-a terminat și regret asta. Deși e gata, eu continui să stau așa. E mai bine de cât a fost vreodată cu cineva. Chiar și decât cu Cameron, până în vară. Prin Harry am uitat complet de el. Harry zice dintr-o dată:   

          -Ce s-a întâmplat?

          -Ce să se întâmple?

          -Te-am văzut cât erai de abătută, nu mai nega.

          -Mi-am amintit de Cameron. Am fost împreună cu el aproape 3 ani. Pe la mijlocul verii l-am prins când  o săruta pe alta, când a văzut că sunt acolo nici măcar nu a dat-o pe fufă din poala lui și a continuat. Când l-am pus să aleagă între noi, a ales-o pe ea cu pretexul că ea e mai bună la pat și îl lasă să i se bage-n pantaloni. Așa ne-am despărțit, după atâta timp. A durut mult mai tare decât m-am așteptat, dar a fost mai bine decât să aflu mai târziu că mă înșeală și să mă abandoneze chiar mai rău de atât. Tu ai o iubită?

           - Nu, de un an. M-a distrus complet. Urma să mergem într-o vacanță, cu familia ei și mama. Era totul pregătit și înaintecu câteva ore ea era la duș. I-a sunat telefonul și am răspuns. Era un tip care pretindea că o iubește și înainte să știe că sunt iubitul ei, zicea că i-a plăcut cu i-a tras-o în fund. Am crezut că turbez de nervi. Iar ea s-a mutat cu el. Știi, poveștile noastre sunt asemănătoare, la partea că amândoi am fost înșelați.

           -Da, din păcate..

Am mai povestit, deja era întuneric și ușa s-a auzit. Era tata. Am încurcat-o rău de tot.

Where Do Broken Hearts Go//Harry Styles F.F./Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum