#Vineri
#Perspectiva Rebeccăi
M-am trezit puțin înaintea lui Harry, am făcut un duș și am continuat curățenia. Pe la 6 mi-am luat o pereche de pantaloni pentru yoga și un maieu negru, larg și decoltat. Lui Harry i-am ales tot haine negre. Acum face pe copilul și îmi trebuie să-l ajut să-și îndese ghipsul în blugii extrem de strâmți care pun pariu că îi opresc circulația sângelui, asta dacă nu pușcă. Într-un sfârșit am terminat.
-Închide-i că nu mori, te poți holba cât vrei, zice și chicotește, zâmbetul pervers reapărâdu-i pd față. Se potrivește de minune cu ochii verzi.
Fac o grimasă apoi îl închei, simțind cum i se mărește sub mâinile mele. Am terminat. Acum mai trebuia doar să îi dau tricoul. L-am adus, dar când să îi trag tricoul peaste cap m-am oprit la păsări. M-am uitat la el. Nu era atent, privirea îi era îndreptată spre televizor. Așa că am început să trasez cu degetul formele din cerneală. El a observat, m-a tras sub el și m-a apăsat între el și pat, într-un fel de îmbrățișare. Stricându-_ne mometul, bătaia de ușă se accentuează. Noroc că eram dată cu rimel și tuș, parfumată și cu părul buclat. Cobor, și deschid ușa. Harry are ceva prieteni, nu glumă. I-am poftit sus.
Erau Louis, sora lui Harry de care nu știam, Gemma, Niall, Zayn cu Perrie și Liam cu Sophia, ei par cei mai în regulă. Gemma este încâtătoare, dar are părul albastru, ceea ce mi se pare cam ciudat. Perrie și l-a făcut rozaliu, Niall încă mănâncă, noroc că a adus pizza și pentru noi. Restul sunt plini de tatuaje.
Mă bucur că au venit pentru bietul Harry. Chiar are nevoie să mai vadă și pe altcineva înafară de mine.
După ce am făcut cunoștință, am început să jucăm adevăr și provocare. Zayn l-a provocat pe Niall să stea 3 minute fără să mănânce, Niall l-a provocat pe Liam să îl care în spate pe Louis, iar Sophia l-a provocat pe Louis să mă sărute. Nu vreau asta. Înainte s-o zic, Harry izbucnește:
-Nu, Sophia. Nimeni nu o sărută pe Becca. Terminați dracului! urla la propriu.
Toți au încremenit și nimeni n-a mai spus nimic, până și-a revenit Harry.
-Becca, hai lângă mine.
Spune amabil dar știu că o să se enerveze dacă nu merg. Se crăcește și bate cu palma locul rămas între picioarele lui. Mă așez acolo și el își încolăcește brațele în jurul meu. Toți se uită unul la celălalt, iar Perrie întreabă într-un sfârșit:
-Continuăm? Sau Harry o să zică cu gura lui că are o iubită? spune iar eu mă adâncesc mai mult în brațele lui calde. Nu vreau să îmi fac speranțe în legătură cu mine și Harry.
Toți spun aproape deodată, cu subînțeles:
-Haaaaarry?
Iar Harry, roșu fiind deja la fată le zice:
-Să continuăm.
Fetele se bosumflă, oftând. Am continuat să ne jucăm, iar noi doi am fost cam neimplicați. Harry i-a invitat să rămână la el măcar până mâine. Le-am pregătit o mulțime de pături și perne. Zayn și Perrie aveau la dispoziție camera pentru oaspeți de sub noi, Liam și Sophia canapeaua din living, iar Louis și Niall câte un fotoliu extensibil. Pe la unu am rămas doar eu și Harry treji, eu făcând curățenie, iar Harry uitându-se pe pereți. După ce am terminat s-a făcjt ora unu, mi-am luat niște pijamale pufoase și m-am băgat în pat. Harry a venit până la mijlocul patului, m-a tras la pieptul lui și am adormit așa, stând practic sub el.
La ora 3 am fost treziți amândoi de gemetele lui Perrie. Eu și Harry ne-am apucat de râs. Nu cred că doar noi am auzit alea. După ce nu se mai aude nimic, Harry îmi dă un pupic scurt pe obraz și își pune brațul greu peste mine, distanța dintre noi rămânând inexistibilă. Mirosea încă a mentă. Ăsta e Harry care îmi place. Îngropată în gânduri, am adormit.
#Sâmbătă dimineața
#Perspectiva lui Niall
Unde este mâncareeeeeaaaaaaa? Am căutat peste tot și nu găsesc. Oamenii ășia chiar cred că mă satur dintr-un frigider plin? Treabuiau să aibă două. Ei bine, toți dorm. O să merg să cumpăr ceva de mâncare, o să le iau și lor, nu vreau să rămână flămânzi ca mine după ce se trezesc.
După 15 minute coșul e plin, plătesc, isr apoi merg înapoi la Harry. Toți dorm aici deci iau din dulap două capace și le bat unul de celălalt. Toți se trezesc și coboară la micul dejun apoi plecăm lăsându-i singuri pe Harry și Rebecca. Ei chiar se potrivesc.
#Perspectiva lui Harry
Poate nu ar trebui, dar chiar mă bucur că au plecat. Vreau să rămân isr singur cu Becca, e o companie excelentă. Dar mai mult m-a deranjat când s-au băgat ei în seamă să se sărute ea cu Louis. O fi el cel mai bun prieten al meu, dar e prea mult. Știu căe uită doar la decolteul ei și nu poate vedea ce fel de persoană e. Recunosc că și eu m-am uitat la toate formele ei, dar e și o persoană super. E chiar drăguță. Nu am de gând să o las în mâinile oricui. Am văzut cum se uită la mine, și după ce a făcut chestia aia mirifică cu degetele când nu eram atent mi-am dat seamă că simte ceva pentru mine, cât de puțin. Trebuie să avem o discuție.
CITEȘTI
Where Do Broken Hearts Go//Harry Styles F.F./
Roman pour AdolescentsHarry Styles, bad boy-ul cunoscut prin locurile lui, e un suflet distrus care se mută ca să își refacă viața, din pură coincidență ajungând cu o tânără, Rebecca, care era la fel de distrusă. Încep să își clădească viitorul împreună, dar nu totul poa...