Ar trebui să îi zic Beccăi, dar nu. S-ar putea să mă fac doar de râs. Meh, o las așa. Într-o săptămână mi se ia ghipsul jos. A fost ținut destul, având în vedere că se apropie Crăciunul. De câțiva ani îmi petrec ajunul la Louis, fiind ziua lui. Dar anul acesta vreau să schimb asta. Fac o petrecere, îl sărbătorim pe Louis dar o să stau și cu Becca. Așa Harry, ești genial!
Rebecca îmi întrerupe gândurile când intră în cameră cu două căni de ciocolată caldă, îmbrăcată doar într-o cămașă albă. Stai, aia e cămașa mea...
-Merci, de unde ai cămașa?
-Păi... Stai am uitat ceva.
Ok, a plecat. Foarte matur. Oricum o să vină înapoi, deci nu îmi fac griji. După ce am terminat ciocolata caldă am adormit citind.
#Perspectiva Rebeccăi
Nu credeam că o să întrebe. Cum nu știam ce să răspund, am ieșit grăbită. Nu cred că s-a supărat. Nu știu ce să mai cred. Dar n-o să mă gândesc la astea încă, ce-o fi, o fi. Oricum o să își dea jos ghipsul în puțin timp, deci n-o să mai aibă nevoie de mine și probabil mă va abandona. Nu, sper că nu. Chiar m-am apropiat de el, deci aș vrea să fim măcar prieteni în continuare.
Merg înapoi sus. Cum intru, el rânjește. Când mă apropiu de pat, mă trage. Într-un timp prea scurt, fără să îmi dau seama, mă trage deasupra lui. Au, nu credeam că o să facă asta. De deasupra lui ajung sub el și mă sărută. Buzele noastre se potrivesc perfect. El iși introduce limba în gura mea. Are un gust străin, dar îmi place. Continuăm sărutul până rămânem amândoi fără aer. Mă ia în brațe, strângându-mă la pieptul lui. Parfumul lui îmi invadează nările. Stând așa încep să îi conturez tatuajele cu buricele degetelor. Asta e în top 5 activități preferate ale mele mai nou. Îi simt zâmbetul. Dar după câteva minute îmi dă un sărut rapid, se ridică și pleacă. Nu credeamncă poate merge așa bine fără cârjă.
După ce iese din baie, se așează la loc și ne petrecem restul zile în pat la televizor, mâncând pizza pe care habar nu am când a comandat-o.
Stând așa îmi zice de petrecerea de vineri. Mâine ar trebui să mă apuc de curățenie. Și norocul lui Harry e că toți o să aducă ceva de băut. Nu am mai fost la o petrecere în gen. Sper să mă distrez. Având în vedere că eu și Harry nu bem putem să îi supraveghem pe toți. Camra noastră va fi închisă. Ce bine, nu vreau un dezastru aici. Eh, o să fie bine, sper.
CITEȘTI
Where Do Broken Hearts Go//Harry Styles F.F./
Novela JuvenilHarry Styles, bad boy-ul cunoscut prin locurile lui, e un suflet distrus care se mută ca să își refacă viața, din pură coincidență ajungând cu o tânără, Rebecca, care era la fel de distrusă. Încep să își clădească viitorul împreună, dar nu totul poa...