Capitolul 15

216 12 4
                                    

             #Perspectiva lui Harry
    Aștept ziua asta de ceva timp. Chiar sper să îi placă. Azi e ziua ei. Micuța mea face 20 de ani. Vreau să îmi croiesc viitorul alături de ea.
    Am stat toată noaptea să îi fac bagajele. Sper că nu am uitat nimic.
    Într-un final se trezește. Nici nu deschide ochii de tot și sar pe ea, sărutând-o dulce.
    -La mulți ani, iubito!
-Mulțumesc.
    Nu o las să termine și îmi apăs buzele peste ale ei, ridicând-o și trăgând-o spre baie în acest timp. Ar trebui să ne grăbim.
    Îi dau jos tricoul dar ea mă oprește.
    -Nu acum. O fi ziua mea, dar ieși!
    Da, clar nu o să întârziem atunci. În 20 de minute iese, deja cu părul uscat. Mai trebuie doar să se îmbrace și putem pleca. E ciudat că nu știe ce plănuiesc.
    -Ți-am lăsat niște haine pe pat.
    Sper să nu le arunce după mine. I-am lăsat o pereche de tanga, un sutien și cel mai lung tricou de-al meu.
    -Serios, Harry?
    -Da, acum îmbracă-te și haide.
    -Unde?
    - La mașină.
    -Acum mă lași să mă îmbrac? Te rog...
    -Becca, te-am futut. Și acum ție ți-e jenă să te îmbraci în fața mea?
    Ea oftează si își ea hainele. Îi dau o pereche de converse negri și o iau după cap, și alerg cu ea până jos, ea țipând din toți plămânii.
Deschid ușa range rover-ului și o trântesc acolo. Banchetele sunt pregătite, doar scaunul șoferului, adică al meu fiind poziționat normal, restul le-am lăsat jos, lăsându-i Beccăi tot restul spațiului. Având în vedere că o să dormim o noapte în mașină arată drăguț așa, cu toate pernele și cutiile de pizza și dulciurile aruncate peste tot.
    -Harry, unde mergem?
    -O să vezi. Și poate o să îți și zic dacă ești fată cuminte și faci ce îți spun.
    Ea mă sărută scurt și se aruncă spre pizza, înfulecând. Între timp a găsit și sucurile și niște îngețată. Sper că o să îmi lase și mie ceva din toate astea.
    După trei ore de mers și ascultat muzică la maxim, opresc la marginea unei păduri, într-o parcare. Nici nu opresc bine mașina și Becca coboară și se urcă pe una din măsuțele din fier și lemn. Merg după ea și o întind pe masă, începând să o gâdil. Are un râs atât de molipsitor.
   -Harry, Harry, gata, fac pe mine, ma juur! strigă ea printre râsete.
   Mă opresc, ea merge până la mașină, înșfacă un pachet de șervețele și merge în pădure. Până se întoarce, apuc și eu să mănânc puțin. Ne facem câva poze și plecăm.
   La 22:30 considerăm că am parcurs destul. Las și scaunul meu, scot cheile din contact, închid mașina și o iau pe Becca în brațe. În câteva minute amândoi suntem dezbrăcați, eu punându-mi prezervativul iar Becca așteptându-mă întinsă. O ridic și o pun capră. Apoi intru și ies din ea cât pot de repede și de intens, gemetele ei satisfăcându-mă și mai mult. Ne dăm drumul cam în același timp, iar până ea își revine eu iau prima parte din cadou, cutia fiind lăsată până acum sub scaune. Ea îl deschide și rămâne cam șocată. Nu văd de ce. I-am luat un set de lenjerie intimă așa cum au streaper-ițele, un vibrator, o pereche de pantofi și o rochiță. Când ajunge la lenjerie și vibrator din ea izbucnește o cascadă de râsete, molipsindu-mă și pe mine.
    -Perversuleee!
    O las să continue și adorm, ea încă holbându-se la ce i-am dat.
              #A doua zi
    Mă trezesc eu primul, și pornesc. Mai avem cam 3 ore până unde ne ia feribotul.
    O trezesc pe Becca pe când să ajungem, între timp am îmbrăcat-o eu. Ea se minunează de ciorile alea albe si de delfini, în timp ce eu îi fac poze. Încurând vom ajunge. E drăguț că suntem doar noi și căpitanul aici. Sper să îi placă insula pe care am închiriat-o. O să fim doar noi 2 și natura.
   
   

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 27, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Where Do Broken Hearts Go//Harry Styles F.F./Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum