Dönüşüm

282 10 9
                                    

Eskiden zamanı belli olmayan bundan neredeyse elli yıl önce bir  adam köpeği ve atıyla birlikte yaşar gidermiş.

Bir sabah adam ahıra gitmiş atın bakımını yapmak için.  

Ahıra giren adam ilk bir şaşırmış çünkü at tüm gece kosmuşcasına terli ve hızla soluyormuş. 
 
Adam ilk başta bunu pek fazla önemsememiş ama ilerleyen günlerde de aynı şey devam edince adam işkillenmiş.   
  
Bunun üzerine adam gece nöbet tutma kararı alarak beklemiş. Yatsı ezanı okunduktan bir süre sonra köpeği ahıra giderken insan şekli almış ve atı bulunduğu yerden çözerek çıkarmış.
Adamsa olanların şokuyla yerinden kıpırdamamış.   
  
 
Adama dönüşen köpek atın üzerine atlayarak çevrede konuşturmaya başlamış. Tüm gece boyunca da bu şekilde devam etmiş. Sabah gün ağarmaya başlarken insana dönüşmüş köpek atı geri yerine getirip bağlamış.  
 
Bağladıktan kısa bir zaman sonra sabah ezanı okunurken tekrar köpeğe dönüşerek eski yattığı yere dönerek uyumaya başlamış.   
  
 
Geceden beri bunu izleyen adam köpek yerine yattıktan sonra kendine gelerek kulübeden tüfeğini alarak köpeğin kafasına bir kaç el sıkmış.
Bunun üzerine köpek nasıl öldüğünü bile anlamamıştı.  

  

💕💕💕

Bu hikayenin devamı nasıl gelişmekte hiç bir fikrim yok.
Bana da küçükken yengem anlatmıştı. Onada nenesi anlatmış. Nenesinin köyünde vakti zamanında gerçekleşmiş bir olaymış.





   


Kahika

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin