Broken~sårad~ kap-7

202 30 0
                                    

Jag gick längst trottoaren och kända min tårar gå ner för mina kinder igen och igen. Jag har ingen som jag älskar kvar, eller jag har ju killarna, men den ända som jag litar på 100% av killarna, är Ogge.

Han har jag känt för Osacr och Emma, fast vi va bara vänner då. Nu är vi typ Bff, hoppas jag

Först nu märkte jag att jag var hemma. Som tur var så var inte min föräldrar eller sally hemma. Dem var på typ nån balett fest, för sally och hennes vänner vann en balett tävling.

Jag låste upp dörren och tog av mig min jacka och mina skor, jag sprang upp för trappan och slängde mig på sängen.

Hur kunde dem göra så mot mig? Min egen bästis. Nu fattar jag, varför kom jag inte på det förlänge sen? Em är mycket snyggare än mig hon har bättre kurvor. Hennes rumpa är inte platt eller stor, den är perfekt, hennes bröst är inte små eller gigantiska, dem är perfekta och hennes mage är platt.

Medans jag har en liten rumpa, små bröst och en liten ölmage. Jag är så ful, varför märkte jag inte det förlänge sen?

Du är så ful, äcklig, tjock och så irriterande. Ingen gillar dig fatta det.

Det snurra runt i mitt huvud hela tiden. Det är så jobbigt att veta att man är äcklig och att ingen gillar en.

'Pling plong'

Hoppas det inte är min föräldrar och sally. Jag torka bort min tårar lite snabbt och försökte se glad ut. Jag gick ner för trappan och öppna dörren. Det var Ogge som stog utanför.

"Hej!" sa han.

"Hej! Vad gör du här?" Fråga jag.

"Du glömmde din mobil" svara han och sträckte fram min mobil.

" Tack!" Sa jag och tog emot den.

"Kan jag komma in?" Fråga han.

"Nee.." svara jag och titta ner.

"är du säker?" fråga han.

"ja jag är säker" sa jag och stängde dörren

nej jag är inte säker, jag vill att du ska stanna och kvar hos mig.

***********************************************************

Hej hej nytt kapitel YAY!!!!

det är 3 pers som har röstat och så. forsätt så och ha en trevlig dag/kväll/natt eller nåt

Äntligen 300 läsare. Mitt nästa mål är 500 innan ny år

Snälla ni kan inte ni bara rösta.

ses♥♥♥♥

Broken!!!(pausad)Where stories live. Discover now