Broken~why?~ kap-9

147 27 1
                                    

Oscar●

flash back

Vi sitter nu på sovan och diskuterar om vilken film vi ska se på. Omar och Felix vill ha grown ups, jag och Ogge vill ha en skräckfilm, och Em och fia vill ha the notebook.

" För mig spelar det ingen roll om vilken film vi ska se på. Så jag ska hämta snacks från köket. nån som vill hänga med?" Fråga jag. och ställde mig upp.

"Inte för mig heller. Så jag kan hänga med" sa Em och ställde sig upp från golvet.

"Ok" sa jag och gick mot dörren. När vi kom fram till köket så rota vi över allt.

Em öppna det sista skåpet och hitta en påse popcorn.

"Här" sa Em och kasta påsen mot mig. Jag tog emot den och la den i mikron. Jag satte på 1 min. (Fattar ni?) Och vände mig om mot Em.

"vet du nåt som Fia tycker extra mycket om? Typ som smycken eller nåt?" Fråga jag hon.

"Nee... Men jag vet nåt som du skulle tycka om extra mycket" sa hon och börja gå mot mig.

M

Hon börja kyssa mig på kinden och neråt mot min hals. När hon kom net till min hals börja hon gör ett sugmärke.

"Hm.... du Em?.... popcornen har popat... vi borde ta ut dem nu" stama jag fram. Medan jag försökte puta undan hon.

"Kom igen Oscar jag vet att du vill det här" sa hon och tog tag i min hand. Hon förde mig mot toaletten. När vi kom in börja hon kyssa mig väldigt slarvigt och jag bara stog där.

Jag vet att detta är fel. Jag vet att detta kommet såra Fiona väldigt mycket om hon får reda på det. hon kommer att hata mig. Och inte bara mig, hon kommer också att vara arg på Emma.

Oscar gör inte så här mot Fiona.

Sa en röst inom mig. Men jag kunde inte röra mig. Jag kunde inte ens lyfta på ett finger. Det var som om jag var förlamad. Jag vill puta undan henne men det går inte.

Plötsligt knackar det på dörren. Jag och Em får total panik och vi bestämde oss tillslut att jag skulle göma mig nånstans vilket blev i badkaret då, och Em skulle låsas vara på toa.

Jag gömmer mig i badkaret och drar åt gardinerna. Och man hör att Em öppnar dörren.

"Hej" sa Emmas röst om jag inte hörde fel.

"Hej vart är Oscar?" Fråga fias röst.

"Vet inte" svara Em.

"Ok... kan jag komma in eller? " Fråga Fia.

"visst" svara Em.

"jag skulle vilja göra mitt toa besök lite privat tack" sa Fia och man hörde toa dörren stängas.

Det var tyst i typ 1 min sen hörde jag steg mot mig. Sen drog Fia bort gardinerna och tårar föll ur henns ögon.

"Hur kunde du?" Fråga hon.

"Fia förlåt det var inte meningen" sa jag och gick ut ur badkaret. Jag börja sakta gp mot henne men hon bara skaka på huvudet och baka för varje steg jsg tog.

"Nehe var det meningen att ni skulle ha sex eller och inte med vem som helst utan min bästis. Hur kunde ni göra så mot mig Oscar jag älskade dig med hela mitt hjärta, jag litade på dig med hela mitt hjärta, jag har älskat dig sen 9:an, jag har alltid trott att du var en snälla och trogen kille. Men nee... jag hade fel om dig inte lite utan mycket fel om dig. DET ÄR SLUT OSCAR..." sa hon och låste upp dörren oo gick ut.

Varför Oscar varför?

Sa en röst inom mig. Varför jag varför? Jag måste alltid vara otrogen men detta kan inte räknas som otrogen. Jag gjorde inget.

Precis du gjorde INGET.

Sa en röst inom mig igen. Tekniskt sett så var jag otrogen. Men varför jag. Jag såra den mest fantastiska tjejen på jorden. Snacka om att jag är dum.

Hon förtjänar inte dig

Sa en röst inom mig igen för typ den 10:onde gången. Men rösten har rätt hon förtjänar mig inte.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej hej nytt kapitel.

Assp teknist sett så var det inte 'nytt' men det är från en annan perspektiv.

Juste vill få 1k läsare innan månaden slut och typ 40 röster eller nåt. Så.....

VOTE RÖSTA

Ses

Broken!!!(pausad)Where stories live. Discover now