İKİNCİ BÖLÜM

4.7K 370 241
                                    

Keyifli Okumalar!

İKİNCİ BÖLÜM LAVİ

Lykke li: Better alone

゚✧ ✧゚

Sabah olduğunda erkenden kalkmış ve eşyalarımı toplamıştım ardından ise ablamın söylediği ürünleri kullanmıştım. Her sabah erkenden kalkmak zoruma gitse de bazı şeylerin sonuçları
için yapmak zorundaydım. Kahvaltıya indiğimde babam elbette yoktu annem ise oturmuş tabletinden bir şeyler okurken aynı zamanda kahvesini içiyordu. Ablamda yanında kahvaltısını yapıyordu.

Yanlarına inip "günaydın" dedim. Annem yüzüme dahi bakmadan başını sallarken ablam bana bakmış ve günaydın demişti.

"Kahvaltını yapta biran önce çıkalım. "

Ablamın sözleri ile annem ona bakmıştı.

"Bir yere mi gidiyorsunuz?"

Ablam bakışlarını anneme çevirdi.

"Evet Nehliyi biraz degiştireceğim."

Size yemin ederim annemin gözlerinin parladığına şahit oldum. Gerçekten değişecegım düşüncesi onu bu kadar mı sevindirmişti? Bunu düşünmemeye çalıştım. Kahvaltıdan sonra ablamla birlikte evden çıkmıştık. Arabaya bindiğimiz de ablamın telefonuna mesaj gelmişti. Açıp baktı ardından "annem yeni ev adresini atmış işimiz bitince oraya gitmemizi söyledi. " Başımı sallayarak onu onayladım. Ablam bir müzik açmış ve başını sallayarak arabayı kullanıyordu. Yan profili bile çok güzeldi. Tek ortak noktamız burunlarımızdı. Sapsarı saçları ve bembeyaz teni ile barbie bebeklerine benziyordu. Yüzünde hep hafif bir makyaj olurdu. Sadeliği seviyordu. Takılarını da hep bu yünde ince ve zarif tercih ederdi. Benim için tam bir rol modeldi. Ablamı izlemeye o kadar dalmıştım ki geldiğimizi anlamam birkaç saniye sürmüştü.

Geldiğimiz yere baktım bir güzellik salonuydu. Ablamla birlikte içeriye girdiğimizde hemen yanımıza biri gelmiş ve bizimle ilgilenmeye başlamıştı.

"Merhaba Işıl hanım hoşgeldiniz. "

"Merhaba kardeşim ile ilgilenin baştan aşağı değişmesini istiyorum. "

Kadın beni baştan aşağı süzdü kardeşim dediğinde yüzünde ki şaşkınlığa bizzat şahit olmuştum fakat umursamak istemedim. Kadın beni yönlendirdi ve bir koltuğa oturtturdu. Aynada hem kendi hemde ablamın yansıması vardı onun yanında sönük kalan güzelliğim moralimi bozarken bakışlarımı yere indirdim.

Ablam da eline bir dergi alıp okumaya başlamıştı. Yanıma ise üç tane hanımefendi gelmişti.

"Pekala önce kaşlarınızdan başlayalım. Altınorana göre alacağım bu yüzden kendinizi bana bırakın. "

Kadına gülümseyip dediğini yaptım. Kadın ise kafasına göre kaşlarıma şekil vermeye başlamıştı ilk kez bu kadar detaylı alındığı için kaşlarım ağrımış ve ağlamıştım. Fakat sonuçtan memnundum. Kaşlarım incelmiş ve kavisli bir hâl almıştı resmen yüzüm açılmıştı.

"Beğendiniz mi efendim? "

"Evet teşekkür ederim. "

LAVİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin