Keyifli Okumalar!
SEKİZİNCİ BÖLÜM LAVİ
Lana Del Rey: Cinnoman Girl
LÜTFEN OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
゚✧ ✧゚
Yin ve yang.
İyi ve kötü.
Melek ve Şeytan.Her insanın içinde ikisi de bulunuyordu. Tercihlerimiz hangisinin kazanacağını gösterirdi. Eğer melekseniz gerektiğinde şeytan olmayı bilmeliydiniz. Yoksa tıpkı bir böcek gibi ezilirdiniz. Tıpkı benim gibi.
Oktar ve Barlas.
Oktar'ın ne demek istediğini anlamamıştım fakat Barlas arkasını dönmüş ve gitmişti. Oktar ise hiçbir şey olmamış gibi oturmuş ve yemeğini yemeye devam etmişti. Herkes hâlâ ona bakıyordu.
"Dönün önünüze. "
Çoğu kişi önüne dönmüştü fakat o kadar sakin söylemişti ki etki edeceğini zannetmemiştim.
"Otur."
Bunu bana söylemişti. Söylediğini yaparak yanına oturdum. Kendi pudingini önüme koydu. Bir çikolatalı pudinge birde ona baktım.
"Neden bana veriyorsun? "
"Sevmez misin? "
"Severim de neden bana verdin? "
İnsanların alttan alttan bana baktığını hissediyordum. Bu yüzden rahat hareket edemiyordum. Oktar ise gözleri üzerimize çekmekte ısrarcıydı.
"Ben sevmem o yüzden sen yiyebilirsin. "
Daha fazla uzatmadan başımı salladım. Yoksa konu uzayıp duracak insanların daha çok dikkatini çekecekti. Yemeğim bittiğinde ayağa kalktım. Oktar benden önce bitirmiş lakin oturmuş bekliyordu. Ben kalktığımda o da kalktı.
"Biran hiç doymayacaksın sandım. "
"Neden beni bekledin ki? Ben mi söyledim beni bekle diye? "
"Beklemek istedim ve bekledim. "
"O zaman şikayet etmeyeceksin. "
Kafasını geçiştirircesine salladı. Ardından ikimiz de kantinden çıkmıştık. İnsanların yoğun bakışları rahatsız etmişti.
"Neden beni takip ediyorsun? "
"Çünkü bundan sonra sürekli beraber olacağız. "
"Neden? "
Ben ona şaşkınca bakarken o duvara yaslanmış bana bakıyordu.
"Gelecekte ki sevgilimi tanımaya çalışıyorum. "
İşte o an boğuldum hemde kendi tükürüğüm ile. Gözlerim kocaman olmuş öksürürken Oktar sırtıma vurdu. Elini sırtımdan çekip "yavaş olsana ya ölüyordum. " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİ
Chick-LitÇirkin olmak kötü değildir. En azından bu hikâyede. Yüzünde ki yara nedeniyle önce ki okulunda zorbalığa uğrayan Nehli yeni bir okula başlar fakat bu okula geçmişten biri de gelir. Nehli geçmişini geleceği mi yapmalı? Yoksa yeni hayatında ki kötü ç...