ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

4.1K 304 238
                                    

Keyifli Okumalar!

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM LAVİ

Ruelle: War of hearts

゚✧ ✧゚

Barlas bana bakmamıştı bile fakat yan profilinden o olduğunu anlamıştım ve bu dumura uğramama sebep olmuştu.

Başımı hızla yere eğdim ve saçlarımın yüzümü kapatmasına izin verdim. Seni tanımasından mı korkuyorsun Nehli? Seni gördü mü ki tanıyacak? Baktı mı sana gerçekten? Bakışları yüzünde gezindi mi? İğrenmeden ama. Nefret kırıntıları olmadan.

Barlas bana bakmazdı, baksa görmezdi fakat ben onu her şekilde tanırdım.

Müdür "bir dakika kızım" diyerek Barlasla konuşmaya devam etti. Bense cevap bile vermedim dikkat çekmek yapabileceğim en kötü şey olabilirdi şuan.

"Seni yeniden aramızda görmek çok güzel Barlas. İyi ki geldin sınıfın aynı çıkabilirsin. "

Barlas cevap vermezken sadece baş selamı verdiğini anladım. Yanımdan geçip odadan çıktı. O an yoğun kokusunu hissettim. Odunsu bir kokusu vardı. İçime çektiğim an nefesimi tuttum.

Neden Nehli? Neden bunu kendine yapıyorsun?

Ondan gitmişken yeniden ona kavuşmak. Yeniden onunla bir araya gelmek kaderin bana seninle daha işim bitmedi demesi gibiydi.

Başımı kaldırıp sonunda müdüre bakabildim. Tombul yanakları şirin baba izlenimi verirken iri cüssesi shreki anımsatmıştı. Üstünde ki lacivert takımının düğmeleri neredeyse kopacak gibiydi fakat bunu umursuyormuş gibi durmuyordu.

"İsmin ne bakalım? "

"Nehli San. "

İsmimi tekrar edip bilgisayarına baktı ve okul numaramı söyledi ardından bir kağıt uzattı.

"Numaran 404 buda ders programın. "

Programa bakarken "hay aksi Barlas'a yanlışı verdim." dedi. Önce elinde ki programa daha sonra benim elimdekine baktı. Yazıcıdan aldığı kağıdı aldı ve bakışları beni buldu. Lütfen düşündüğüm şeyi söyleme, lütfen söyleme.
Ve söyledi.

"Nehli, Barlasla aynı sınıftasınız ona bu programı verir misin? "

Hayır demeyi hiç bu kadar istememiştim. Ve hayır demek hiç bu kadar zor olmamıştı.

"Tabi."

Ve aldım elinde ki programı. Köşe bucak kaçtığım kişiye şimdi kendi isteğimle gidecektim. Ne ironi ama!

"Sınıfın 12-A iyi dersler. "

"Teşekkürler."

Müdürün odasından çıktığımda elimdeki iki programa baktım pekala ilk günüm mahvolamazdı buna izin veremezdim. Barlas beni tanır mıydı? Tanırsa tanısaydı. Artık o ezik kız değildim.

LAVİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin