《7》

2.8K 106 46
                                    

Gözlerini yavaşça araladığında başın gerçekten çok ağrıyordu. Ellerini kaldırmaya çalıştın ama olmadı. Arkana döndüğünde ellerinin bağlanmış olduğunu gördün.

O arada içeri ESKİ sevgilin Sebastian girdi.

"Sonunda uyandın. Eğer sana bir şey olsaydı o eczacıyı öldürürdüm"

"NE VERDİN LAN BANA!!!"

"Sakin ol bebeğim. Zararlı bir şey değilmiş. Sadece bir saattir uyuyorsun"

"BENİ NİYE KAÇIRDIN!!!"

"Sadece barışmak istiyorum. Seni çok özledim. Lütfen sadece on dakika..."

"Ne yapıcaksın? Bana işkence mi ediceksin?"

Seb'in yüzü bir anda düştü. Eliyle nazikçe yüzünü tuttu ve baş parmağıyla yanağını okşamaya başladı.

"Ben sana dokunmaya bile kıyamıyorum. Nasıl işkence ediyim?"

Bu söylediği seni yumuşatmıştı. Ama yaptığı şey aklına gelince yeniden sinirlendin.

"O ZAMAN NEDEN BARDA BAŞKA BİR KADINI ÖPTÜN PİSLİK HERİF!!!"

"Ben onu öpmedim! O gün seninle kavga ettiğimiz için mutsuzdum. Çok saçma biliyorum ama deliler gibi sarhoş olmak istedim. Sonra o kadın geldi ve beni öpmeye başladı. Kitlenmiştim onu itemedim ama karşılıkta vermedim. Senin sesini duyduğumda zar zor kendine gelip o kadını ittim. Ama çoktan gitmiştin"

"Neden sana inanayım ki?"

"Çünkü sana aşığım! Öpmek istediğim tek kişi sensin! O fırsatçı yüzünden senden uzaklaşmak istemiyorum!"

Ne diyeceğini bilemiyordun. Gerçekten kafan çok karışmıştı.

Seb sana bir süre baktı. Sen bir tepki vermeyince sana yaklaştı iplerini açmak için ellerini arkana götürdü.

Kafasını boynunun tam üzerinde tutarak ipleri görmeye çalışıyordu. İpleri çözünce boynuna tatlı bir öpücük kondurup kokunu derin bir nefesle içine çekti ve

"Umarım seni üzmeyecek birisini bulursun" dedi.

Bu söylerken gülümsemeye çalıştı ama başarılı pek olduğu söylenemezdi.

 Bu söylerken gülümsemeye çalıştı ama başarılı pek olduğu söylenemezdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunun son konuşmanız olup olmaması sana bağlıydı.

Birden onu ensesinden tutup kendine bastırdın bu yaptığına şaşırmıştı ama öpüşüne karşılık verdi.

Bunu neden yaptığını bilmiyordun ama kendini onu öpünce çok iyi hissettin.

Seb seni gerçekten özlemişti bu öpüşünden belliydi. Yavaşça ondan ayrıldın

"Bir daha benimle konuşmak yerine sarhoş olana kadar içersen bozuşuruz"

Gülümseyip alnını alnına yasladı ve
"Söz veriyorum bir daha böyle bir şey olmayacak" diyip seni usulca öptü.













Sebastian Stan ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin