Bölüm 15'in devamı
Asansörün içinde sadece sen olduğun için sırtını asansörün duvarına yaslamış rahatça ağlıyordun.
Asansör katları çıkarken birden durdu ve yere yapıştın. Harika şimdi de asansörde kaldım diye kendi kendine söyleniyordun. Telefonunu çıkardın ve tabi ki de çekmiyordu.
"Çekseydi şaşardım zaten!!!"
"KİMSE YOK MU?"
"YARDIM EDIN!!!"
Bağırmaktan boğazın ağrıyana kadar bağırdın ama duyan yoktu. Uzun zamandır asansördeydin ve duvarlar üzerine geliyormuş gibi hissetmeye başladın.
Başın her geçen saniye daha da dönüyordu. Yavaşça yere oturup kendini sakinleştirmeye çalıştın. Ama olmuyordu kalbin deli gibi atıyor ve ellerin titriyordu.
Sonrası ise derin bir karanlık...Gözünü açtığında kendini bir odada buldun. Kolunda bir serum olduğunu gördüp panikledin. Başına ne geldiğini hatırlamaya çalıştın.
Hatırlıyordun; asansörü, Max'i, Seb'le kavganızı...Sen dün gece yaşadıkları düşünürken içeri bir doktor girdi. Doktora baktığında doktorun Max olduğunu fark ettin.
Seni hiç tanımıyormuş gibi konuşmaya başladı.
Max "Ağrınız var mı y/n hanım?"
Sende ona ayak uydurdun sonuçta onun hastasıydın.
"Hayır ama ben neredeyim?"
Doktor "Otelin revirindesiniz. Ama endişelenmeyin serumunuz bitmek üzere bitince odanıza çıkabilirsiniz"
"Peki saat kaç?"
Max "Gecenin ıkisi. Isterseniz sevgilinizi arayabilirsiniz merak etmiştir"
"Sevgilim?"
Max "Aşağıdaki beyfendiden bahsediyorum"
"O benim sevgilim değil. Sadece birlikte çalışmak zorunda olduğum bir psikopat"
Bu cevabın Max'i mutlu etmişti. Ama bunu belli etmedi.
Max "Şey benim orda yaptığım gerçekten aptalcaydı. Seni iznin olmadan seni öpmem yanlıştı. Özür dilerim"
"Özrünü kabul ediyorum hatta sağol senin sayende bazı insanların gerçek yüzünü gördüm"
Max sustu sende sustun...
Ortam çok gergindi ve tuhaf hissetmeye başladın.
Serumun bitince yanına geldi ve serumunu yavaşça çıkardı.
Max "Acaba baştan başlıyabilir miyiz?"
Max iyi bir insandı ama senin gönlün Sebastian'daydı. Bu yüzden ilk başta onu reddetmeyi düşündün ama sonra aklına Seb'in sana söyledikleri geldi.
"Tamam baştan başlıyalım ama bir daha beni durduk yere öpersen bozuşuruz"
Max "Tamam. Zaten ben normalde öyle bir insan değilim sadece dün biraz sarhoştum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Stan ile hayal et
Fanfic"Bana güvenmen için daha ne yapabilirim ki?" "Hiçbir şey yapamazsın. İnsanlara güvenmiyorum ve bu hep böyle kalıcak"