Bölüm 11'in devamı
~ FINAL ~Odana girdiğinde mutluluktan delirmek üzereydin.
Hemen dolabını kurcalamaya başladın. Ne giyeceğin konusunda en ufak bir fikrin yoktu. Ne yapacağını bilemeyerek dolaba dik dik bakıyordun.Dolapla bakışırken birinin kapıyı tıkladığını duydun.
"Girebilirsin"
Gelen Wanda'ydı. Wanda'yı severdin iyi bir kızdı. En önemlisi Steve gibi ağzı gevşek değildi.
W "Napıyosun?"
"Anlatıcam ama kimseye söyleme"
W "nE? Gerçekten Bucky'le bu akşam yemek mi yiyeceksiniz!"
"Zihnime girmene gerek yoktu. Zaten anlatıcaktım"
W "Konuşmayı bırakta seni hazırlayalım"
Akşam olmuştu. Wanda sayesinde sade ve güzel görünüyordun.
*giydiğin elbise
Bucky'i çok abartılı bir yere gitmeme konusunda ikna etmiştin.
Kimseye görünmemeye çalışarak asansöre binip aşağı indin. Bucky kapının önünde bekliyordu. Yanına gittin.
"Umarım çok bekletmemişimdir"
"Bende yeni gelmiştim zaten. Gidelim mi Bayan y/s/n"
Gülümseyip Bucky'nin uzattığı koluna girdin.
İki sokak arkadaki bir pizzacıya gittiniz. Buna sevinmiştin çünkü pizzaya bayılıyordun.
Boş bir masaya geçip pizzalarınızın gelmesini beklediniz.
Pizzalarınızı yerken muhabbet ediyordunuz.
Gerçekten çok acıkmıştın.
Pizzaları Bucky kadar olmasada hızlı yiyordun.
Bucky pizzasını yerken sürekli sana bakiyordu. Bunu fark etmistin. Ama sesiz kalmayı tercih ettin.B "Gözlerimi üzerinden alamıyorum. Gerçekten çok güzelsin"
Hafifçe güldün. Bu lafları hoşuna gittiği kadar seni uyandırıyordu.
"Teşekkür ederim. Çok tatlısın"
B"Ben sadece gerçekleri söylüyorum"
Domates gibi kızardığına emindin. Bu tur sözlere cok alisik degildin.
"Sen de çok yakışıklısın. Gerçekten"
O da gülümsedi ve gözlerini senin gözlerine sabitledi.
Hipnotize olmuş gibiydin. Gözlerini sana bakan mavi gözlerden ayırmıyordun.
Gözlerinin ışıltısı seni inanılmaz etkilemişti.
Aynı şey onun içinde geçerliydi. Gözlerin ve kırmızı yanaklarin ona çok tatlı ve güzel gelmişti.
B "Seni öpebilir miyim?"
"Ne?"
Pat diye sorunca panik oldun. Tamam, o da seni seviyor diye mutluydun. Ama böyle de sorulmazdı ki!Ne diyeceğini bilemeyerek bos bos bakıyordun.
B "Özür dilerim ama seni gerçekten seviyorum. Tek düşünebildiğim o güzel dudaklarını öpmek. Lütfen bana sadece bir şans ver"
"Ben de seni seviyorum. Ama çok ani bir çıkış yaptın, şaşırdım. Ben utangaç bir insanım bir an elim ayağım birbirine girdi"
"Aslında sana daha yavaş söyleyecektim ama bir anda ağızımdan kaçtı. Kendimi tutamadım"
"Tamam"
B "Tamam?""Beni öpebilirsin"
Bunu söylerken gülümsüyordun.
O da gülümsedi ve sana yavaşça yaklaştı. Sende ona yaklaştın ve
seni öptü.Saçma oldu sanki
Sizce nasıl?Yeni dizi kapağı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Stan ile hayal et
Fanfic"Bana güvenmen için daha ne yapabilirim ki?" "Hiçbir şey yapamazsın. İnsanlara güvenmiyorum ve bu hep böyle kalıcak"