Bölüm 9'un devamı
Çok utanmıştın. Kesin yanaklarım kıpkırmızı diye düşündün. Yataktan hızlıca kalktın.
"Şey ben artık gidiyim. Zaten birazdan toplu kahvaltı başlar"
"Kaldığın için sağol"
"Bir şey değil ne zaman istersen..."
Ne dediğinin farkına varınca elinle alnına vurdun. Çok utanmıştın ama Bucky senin bu hâline gülünce sende güldün.
"Başka birisine daha yakalanmadan gitsem iyi olur"
"İstediğin zaman gel"
Daha da utandın ve hızla odadan çıktın. Kendi odana giderken resmen koşuyordun. Hızla odana girdin ve kapıyı kapattın. Steve'i bir süre görmek istemiyordun. Ama kahvaltıda mecbur görecektin. Aklına size göz kırptığı gelince utancından yerin dibine girmek istedin.
Rahatlamak için hızlı bir duş alıp ortak salona indin. Bucky senden önce gelmişti anlaşılan. Seni görünce sanki gülümser gibi oldu. Acaba benden hoşlandı mı diye düşündün."Ne diyorum ben!"
Bunu sessiz söylediğini sanıyordun ama bir anda herkes sana bakınca sessiz söylemediğini fark ettin. Zaten kırmızı olan yanakarın dahada kızardı. Kafanı öne eğip boş bir sandalyeye oturdun.
Sen tabağını doldururken Tony koşmaya başladı.
"Eeeeee Y/N? Bucky'le ne zamandır birliktesiniz ve en önemlisi bunu benim gibi biridinden saklamayı başardınız?"
Bunu duyunca yediğin zeytin boğazına kaçtı ve böylece Steve'in sırrını gizli tutmadığını anlamış oldun.
Bucky'de en az senin kadar şaşırmıştı. Sinirli gözlerle bir Steve'e bir Tony'e bakıyordu.
B "Siz ne saçmalıyorsunuz?"
T "Hadi ama demir kol. Saklamanıza gerek yok. Steve bize her şeyi anlattı"
B "Biz sevgili değiliz!"
T "O zaman düzeltiyorum HENÜZ değilsiniz"
Bu söylerken o anlamlı bakışlarını size atıyordu. Bir an koşarak kaçsam mı diye düşündün. Vazgeçtin ve gelen anlık bir cesaretle lafa atladın.
Sen "Tony ve Steve önce aranızdaki çekimi kabullenin sonra gelip bize laf edin"
Bu söylediğin için pişman olmuştun çünkü herkes sana tuhaf bakışlarla sana bakıyordu. Bucky bile.
Clint büyük bir kahkaha attı.C " Sonunda birisi benim Stony shipimi destekliyor"
Nat "Ah, Clint yine başlama! Tony evli ve bir kızı var"
C "Aşklarını gizli yaşıyorlar. Aynı Bucky ve Y/N gibi"
Buck "BİZ SEVGILILI FALAN DEĞILIZ"
Tony "HENÜZ"
Sen "YETERRRRRRRR! Eğer bir kişi daha ağzını açarsa onu kemiklerini kırana kadar döverim"
Artık bu muhabbetten çok sıkılmıştın.
Sandalyenden kalkıp terasa doğru yürümeye başladın.En azından orası sakindi. Kenardaki küçük koltuğa oturdun ve rüzgarı yüzünde hissetmeye çalıştın.
Bir süre sonra arkandan gelen sesle kafanı çevirdin." Yanına oturabilir miyim?"
Devam?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Stan ile hayal et
Fanfic"Bana güvenmen için daha ne yapabilirim ki?" "Hiçbir şey yapamazsın. İnsanlara güvenmiyorum ve bu hep böyle kalıcak"