*Sebastian'ın evinde birlikte dans ediyorsunuz.
Müzikle birlikte yavaşça salınıyorsunuz. Kendini o kadar mutlu hissediyorsun ki içinden bu anın hiç bitmemesi için dua ediyorsun.
Kafası aşağı eğip senin gözlerine baktı. Bakışları çok derin ve güzeldi. Kendini o an dünyanın en değerli şeyiymiş gibi hissettin.
Seb "Gözlerin beni her seferinde büyülüyor"
Hafif bir tebessümle birlikte ona küçük bir öpücük verdin.
Bu Seb'in hoşuna gitmisti. Dudaklarının tadına gerçekten bayılıyordu.
Kafanı onun göğsüne tekrar yerlestirdin. Dansınıza devam ettiniz. Burnun her geçen saniye onun kokusuyla daha da doluyordu. Kendini çok huzurlu hissediyordun.
Seb "Bu gece burada kalman için ne yapmam gerekiyor?"
"Hiçbir şey. Sadece söylemen yeterli"
Seb bu söylediğine hafifçe güldü.
Seb "Peki. Bu gece yanımda kalır mısın?""Tabi ki kalırım"
Cevabın onu mutlu etmişti. Sana daha da sıkı sarıldı.
Belindeki ellerini yavaşça tişörtünün içine soktu.
Seb "Tenini hissetmeye bayılıyorum"
Bu söylediğine gülümsedin. Çünkü sana narince dokunması hoşuna gidiyordu.
Sen de bir elini omzundan çekip yavaşça ensesini okşamaya başladın.
Sana o kadar sıkı sarılmıştı ki kolları arasında ezilecekmiş gibi hissetmeye başladın. Ama aynı zamanda seni bırakmasını istemiyordun.
Onun kollarının arasında gerçekten mutluydun.Seb kafasını saçlarının üstünden çekti. Yavaşça dudaklarına yaklaşıp seni her an kırılabilir cam bir heykelmişsin gibi öptü. Çok nazik ve yavaştı.
Senden ayrılınca boynuna birkaç tatlı öpücük bırakıp yüzüne baktı.
Eleri hala tişörtünün içinde seni okşuyordu.Seb "Bütün vücudunu hissetmek istiyorum"
Bu işin nereye gittiğini çok iyi biliyordun. Ama sesini çıkarmadın ve seni hissetmesine izi verdin...
Nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Stan ile hayal et
Fanfic"Bana güvenmen için daha ne yapabilirim ki?" "Hiçbir şey yapamazsın. İnsanlara güvenmiyorum ve bu hep böyle kalıcak"