Sharon sürekli Bucky'le flört ediyor ve bu durumdan rahatsız oluyorsun.
Hatta rahatsız oluyorum demek az kalır. Aklından kızın saçlarını kazımak, yirminci kattan aşağı atmak ve bunun gibi birçok plan kuruyorsun.
Ilk başta bu durumu fazla umursamıyordun çünkü Bucky senin sevgilindi.
Ama sonradan Sharon'un davranışları gittikçe sınırı aşmaya başladı ve bu inanılmaz derecede sinirini bozuyordu.
Bunu Bucky'e anlatmıştın ama o aralarında arkadaşlıktan fazlası olmadığını söylemişti.
Sen odanızda kitap okurken Bucky'nin telefonu çalmaya başladı. Ama Bucky duşta olduğu için telefona bakamazdı.
Açsam kızmaz diye düşünüp telefonu eline aldın. Arayan yelloz Sharon'du.
Sinirlendin ve telefonu açtın.
"Bucky'i artık rahat bırak yoksa başına hiç iyi şeyler gelmez❗"
Sharon küçük bir kahkaha attı ve
"Ben karşılık almadığım kimseyle flört etmem"
diyip telefonu yüzüne kapattı.Bu dediği aklını karıştırmıştı.
Bucky öyle bir şey yapmış olamazdı değil mi? Yoksa olabilir miydi?Sen elinde telefonla mal gibi dururken Bucky banyodan çıktı ve yanına oturdu.
B "Bir şey mi oldu bebeğim?"
Cesaretini toplayıp Bucky'e döndün.
"Sharon'la aranda bir şey mi var?"
Bucky şaşırmıştı
B "NE!?""Dediğimi duydun"
B "Hayır! Aramızda hiçbir şey yok olamaz da çünkü ben seni seviyorum'
Söylediklerine inanmıştın çünkü Bucky'nin yalan söyleme konusunda ne kadar beceriksiz olduğunu biliyordun.
Gülümseyip ona sarıldın ve huzur içinde uyudun.
Sabah uyandığında Bucky yanında değildi. Kahvaltıya inmiştir diye düşünüp büyük masanın olduğu odaya indin.
Hemen hemen herkes oradaydı ama Bucky yoktu.
"Aranızda Bucky'i gören var mı?"
Steve "Dünkü görevden elde ettiği gizli paketi Fury'e verecekti. Büyük ihtimalle SHIELD binasındadır"
"Hııı tama- bi dakika Sharon SHIELD binasında çalışıyor"
Nat "Evet. Ne var ki bunda?"
Ama sen Nat'ı duymamıştın bile çünkü çoktan otoparka doğru koşmaya başlamıştın.
Hemen motorbisikletlerden birine atlayıp SHIELD binasına doğru yola çıktın.
Binaya ulaştığında motorunu bırakıp binaya daldın.
Gördüğün insanlara sürekli Bucky'nin nerede olduğunu soruyordun.
Sana ikinci kattaki bir odayı söylediler. Sen de hiç vakit kaybetmeden ikinci kata çıktın.
Odayı bulduğunda kapıyı açtın ve gördüğün manzarayla şok oldun.
Resmen birbirlerini öpüyorlardı.Bucky birden Sharon'u itti ve seni gördü. Ama sen çoktan dışarıya doğru koşmaya başlamıştın.
Bucky'de vakit kaybetmeden arkandan koştu ama seni koridorda göremedi ve hemen aşağı indi.
Bucky seni ararken sen çoktan motoruna atlamış sessiz bir yer bulmaya çalışıyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Stan ile hayal et
Fanfiction"Bana güvenmen için daha ne yapabilirim ki?" "Hiçbir şey yapamazsın. İnsanlara güvenmiyorum ve bu hep böyle kalıcak"