A galaxis csendes volt. Hirtelen egy sárkány, egy farkas, egy főnix és egy oroszlán tűnt fel a semmiből. Egy csillag, Quilin felé tartottak, hogy legyőzzék Hollókarmot.Ők voltak a Galaxis lovasai.
-Oké mindenki.Legyetek készenlétben.Ez egy nagyon kemény csata lesz- mondta Csillagfény, a világosság lovasa.
-Nem mehetnék végre?- kérdezte Xylonius, a galaxis lovasa.
-Nem. Ha most mennénk, akkor megöletnénk magunkat- mondta Zera, a csillagok lovasa.
-Ugh, ti lányok tönkreteszitek az összes mókát- mormolta Windhole, a sötétség lovasa.
-Mit mondtál?- kérdezte Zera fenyegetőzve.
-Srácok, ez nem a legjobb pillanat, hogy veszekedjetek egymással- mondta hangosan Csillagfény- Azért vagyunk itt, hogy megszerezzük a mitikus kristályt, nem azért, hogy veszekedjünk egymással.
-Ok, ok.
-Szóval, akkor támadunk amikor Hollókarom elaludt. Akkor a legsebezhetőbb, amikor alszik.
-Rendben.
5 órával később, belépnek a csillag atmoszférájába. Eljutnak Hollókarom palotájához, és elaludva találják.
-Rendben, Hollókarom alszik- suttogta Windhole- Xylonius, Csillagfény, menjetek és keressétek meg a kristályt, míg mi megküzdünk Hollókarommal.
-Ok. Gyere Csillagfény- suttogta Xylonius- Keressük meg azt a kristályt.
-Ömmmm, srácok....- mondta Zera- Szerintem megtaláltam.....
-Istenem- mondta Csillagfény- Harcolni fogunk vele?
-Úgy néz ki, hogy ja- mondta Xylonius.
-Semmiképpen! Nem tudunk legyőzni egy baziliszkuszt!- kiáltotta halkan Windhole.
-Le tudjuk, ha használjuk a kristályainkat, és az állatok segítenek nekünk!- mondta Xylonius.
-Ok. Szóval, elfogjuk Hollókarmot, elvesszük a varázserejét, és azután megküzdünk a baziliszkusszal- adta ki az utasításokat Csillagfény.
-Én megyek és idehozom az állatokat- mondta Xylonius, és elrohant.
-Rendben.Elvehetjük a varázserejét MOST.
Elkezdték elvenni Hollókarom varázserejét, amikor felébredt.
-Mi-Mit kerestek itt?- kérdezte- A varázserőm! Neeeeeeeeee!!!
-Ez az! Sikerült! Megcsináltuk!- kiabálta Zera.
-Visszatértem!!! Menjünk!- kiabálta Xylonius.
Miután legyőzték a baziliszkuszt és megszerezték az utolsó kristályt, elindultak visszafelé az elkapott Hollókarommal. Mikor visszaértek, elhatározták, hogy építenek egy iskolát, hogy továbbadják tudásukat. Mi vagyunk az új Galaxis lovasai, és ez a mi történetünk...
YOU ARE READING
A Galaxis lovasai
FantasyEgyszer régen élt négy lovas.Mindegyik lovasnak volt egy erős kristálya: a sötétség kristály, a világosság kristály, a csillag kristály és a legerősebb a galaxis kristály.De volt még egy kristály: a mitikus kristály.A mitikus kristály rossz kezekben...