Írópalánta

26 2 2
                                    

Már egy jó pár éve tevékenykedem itt wattpadon. Ez alatt az idő alatt sok minden megváltozott bennem. Most úgy érzem, hogy egy olyan oldalra találtam rá, ami talán a legjobban segít abban, hogy megtalálhassam önmagam. Sokszor elmeséltem már azt, hogy engem mi juttatott el idáig, és most ezt megint megteszem. Talán még a pontos időt is megtudom mondani, hogy mikor történt ennek az egésznek a kezdete.

~

2018. április 22... Ezen a napom regisztráltam fel wattpadra. Hogy hogyan találtam rá? Ezen a napon kellett látnom azt a videót is youtube-on, amiben erről az alkalmazásról volt szó. Nem... Nem Nabu videójában, őt sokkal később ismertem meg. Az egyik kedvenc youtuberem, Csillsz készített egy olyan videót, hogy milyen alkalmazások találhatóak a telefonján. Én nem tartom az ilyesfajta videókat hülyeségnek, hiszen most pont emiatt köszönhetem azt, hogy itt vagyok. Igen... Rajta volt a wattpad is a telefonján, és ettől a perctől kezdve az életem egy új irányba kanyarodott...

Nem hazudok, ha azt mondom, hogy nekem már kicsi korom óta az életem része a történetalkotás. Emlékszem, hogy mindig egy darab lapot grafitceruzával felosztottam különböző részekre négyzetekben, vagy éppen egy füzetben egy oldal volt egy képkocka. Ezekbe a felosztott négyzetekbe pálcikaembereket, fákat, állatokat, virágokat, házakat rajzoltam. Aztán szép lassan ezek a képkockák egy történetet alkottak.

Ez valahogy így nézett ki:

(Azt ne kérdezzétek, hogy itt mi történik, a tizedik kép után már én is elvesztettem a fonalat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Azt ne kérdezzétek, hogy itt mi történik, a tizedik kép után már én is elvesztettem a fonalat.)

Később, még a mostani önmagamat is meglepve, olyan sztoriötletek pattantak ki a fejemből, hogy érdemes volt azokat papírra vetni. Most visszaolvastam őket, és igaz, hogy csak röviden van felvázolva a történet meg a szereplők, de úgy is csodálkozom magamon, hogy mire voltam képes akkor. Nos, azért írtam papírra, mert akkor még nem volt nálunk internet, és valahogy akaratlanul is az írásba menekültem, nem csak egy egyszerű hobbi volt ez számomra.

Az első ilyen történetem az egy négyzethálós füzetbe írott csoda volt "A nagy tizenhatos" címmel. Csináltam a sztorihoz egy kapcsolati hálót*, egy-egy nagyon szép, hosszú, részletes karakterleírást a szereplőkhöz magazinokból kivágott majd beragasztott modellképekkel mellékelve, és... Ez ennyiben ki is merült.

*A kapcsolati háló (ezt egy magazinban láttam) annyit takar, hogy ilyen pókábra szerűen néz ki, és különböző vonalak jelzik a szereplők közötti kapcsolatot. Megmutatom nektek, hátha nem zavarodtok bele a sok vonalba:

 Megmutatom nektek, hátha nem zavarodtok bele a sok vonalba:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Welcome to my Paradise!Where stories live. Discover now