A Bikát nem zárhatod falak közé. Megpróbálhatod, de úgyis utat tör magának. Rácsok? Korlátok? Ezek a fogalmak nem szerepelnek a Bika szótárában. Megpróbálhatsz felé emelkedni, de akkor abban is biztos lehetsz, hogy csak az ellenséget fogja látni benned. A Bikánál felemelt hanggal csak két dolgot érhetsz el. Vagy megteszi azt, amire kéred és tiszta szívéből gyűlölni fog (a Bika bosszúját pedig nem akarod kivárni), vagy pedig még jobban megmakacsolja magát, és csak azértsem tesz eleget a kérésednek. A Bika az egyik legnehezebb állat, és nem csak a testsúlya, hanem a természete miatt is. Megérteni a gondolatait, tettei szinte lehetetlen. Már alapból megszeretni bonyolult az ilyen fajta személyt. Hát még megszerezni... Nem egyszerű, viszont megtartani még nehezebb. De az biztos, hogy soha nem felejted majd el. A Bika azért nem olyan rossz ám, de minek is írok én ennyit róla? Inkább olvassátok a következő tényeket a Bikáról.
A Bika, mint csillagjegy
A Bika jegy szülöttjének uralkodó bolygója a Vénusz, ennek köszönhetően személyisége elbűvölő és érzelem orientált, keresi a békét, szépséget és a harmóniát. A nyugalom, megfontoltság, állhatatosság, kitartás jellemzi. Fontos számára a stabilitás és a biztonság. Nehezen alkalmazkodik a gyorsan változó eseményekhez, helyzetekhez, helyszínekhez. Különösen fontos számára az anyagi biztonság, aminek megteremtésére nem sajnál sem időt, sem energiát. Aki számára kedves, az nem szenvedhet hiányt semmiben, így a családszeretet és törődő gondoskodás szintén tipikus tulajdonságai, de tudatosan vigyáznia kell arra, hogy ez hosszabb idő elteltével se váltson át kisajátításba és féltékenységbe. A stabilitást és a biztonságot keresi, mind érzelmi mind pénzügyi viszonylatokban, és ha ezt megtalálja, akkor általában megbízható, türelmes és kitartó. Többnyire állhatatos, szeret mindent az elejétől a végéig módszeresen megvizsgálni. Fontos számára a testi kontaktus, és általában a fizikai sík örömei, az evés, ivás, alvás, szeretkezés. Nyugodt, és sokáig béketűrő, nehéz kihozni a sodrából. A megtartás fontos számára, nagyon tud ragaszkodni mindenhez, ami az övé. Mivel a Vénusz uralma alatt áll, vonzza minden, ami szép, a művészet, a zene. A megfontolt, kényelmes tempó jellemzi, soha nem kapkod, sőt a sürgetés, siettetés kifejezetten idegesítheti, zavarhatja. Meg kell hagyni számára azt a lehetőséget, hogy a saját dinamikája szerint intézze a dolgait. Rugalmatlansága igen ellenállóvá teszi a változásokkal szemben, még akkor is, ha a változás jó célt szolgálna. Ha viszont kihívással kerül szembe, szinte mindenkinél jobban teljesít.
A Bika jegyűek gyakorlatias emberek, nem szeretik a pazarlást, és magasra teszik a mércét. Célszerű, ha nem mondunk neki ellent, mert ez dacra ingerli és makacs lesz. A Bikának nagy az önuralma, nehezen lehet felidegesíteni, de ha a nyugalomnak vége, nehéz kibékíteni. Szereti, ha minden a legnagyobb rendben megy, ha minden úgy alakul, ahogy eltervezte. Ragaszkodik elképzeléseihez, szinte befolyásolhatatlan. Igen makacs, az elveit nem adja fel. Kerüli a kockázatot, főként, ha pénzügyekről van szó. A bizonytalan pénzszerzés módszere távol áll tőle. Minden kiadást jól átgondol, felesleges dolgokra nem költ, így elszegényedésének kifejezetten kicsi az esélye. A pénz szeretete ellenére nagylelkű, örömmel ad. Kihasználni viszont nem hagyja magát. Ha valakit megszeret, mindent megtesz érte. A nyugalom, a lelki béke, a harmonikus élet számára kiemelkedően fontos. Megbízható, realista, nem szereti a változásokat. Általában kreatív, művészi vénával megáldott. Kiváló nevelő, szeretetének megnyilvánulásai mélyen emberiek. Egy Bikával szemben nem tanácsos durván érvényesíteni az akaratunkat, ne próbáljuk erőszakkal meggyőzni valaminek a helyességéről vagy egy választás szükségességéről. Házasságra hosszas megfontolás után szánja el magát, igyekszik különböző helyzetekben megismerni a partnerét, mérlegelni a lelki mélységét, hűségét, tűrőképességét, áldozatkészségét. Finom iróniájának köszönhetően rendkívül kellemes, szórakoztató társ. Legfontosabb számára a táplálkozás gyönyöre, azután jön a szex és végül a munka. Aki Bikának születik, magában hordja a szilárd jellemet, a hagyomány és a törvény tiszteletét és a takarékoskodásra való hajlamot. Meglehetősen érzékeny, de nem túl sértődékeny. Kétségkívül önfejű, de a lehető legjobb értelemben, mert elmondható róla, hogy állhatatos, kitartó. Ha kitűz magának egy célt, rendületlenül törekszik annak megvalósítására, nem térítheti el semmi. Körültekintően cselekszik, nem hátrál meg a nehézségek elől, bátran belevág, rendkívül gyakorlatias. Nem szereti a bizonytalanságot, pontosan tudja, hol hibázott, gyűlöli az el nem végzett, félbehagyott munkát. Nehezen jön ki a sodrából, de ha igen akkor féktelenül tud dühöngeni, ilyenkor nehezen csillapítható a haragja. Tudatában van saját értékének, de nem becsüli túl magát, az eszközeit, a képességeit. Szereti, ha elismerik, de rögtön felismeri a hamis bókokat, a nem őszinte hangnemet. Inkább szerénynek mondható, mindenki véleményét meghallgatja, nem ítélkezik egyoldalúan. Szeretetreméltó, segítőkész, rendkívül mély érzésű. Kiváló empatikus képességgel rendelkezik, ugyanakkor nagyon tárgyilagos. Úgy tud tanácsot adni, ahogy kevesen. Érdemes meghallgatni a véleményét és követni a példáját.
YOU ARE READING
Welcome to my Paradise!
RandomÜdvözöllek a Paradicsomomban! Ez a könyv azért jött létre, hogy itt minden velem és a wattpad oldalammal kapcsolatos információt megkapjatok, de akár itt válaszolok a ti kérdéseitekre is. Az oldalam folyton fejlesztések alatt áll, szóval nem árt köv...