Rick Grimes x czytelnik
(T.i.)- twoje imię
(T.i.) bez opamiętania zakochała się w Rick'u gdy pierwszy raz go zobaczyła. Uratował jej życie i zabrał w bezpieczne miejsce, do więzienia które stało się jej domem i gdzie poznała wiele wyjątkowych i wspaniałych osób. Zawdzięczała mu na prawdę dużo. Starała się jakoś odwdzięczyć mu za to co dla niej zrobił. Zawsze była chętna mu pomóc, nawet jeśli była to jakaś błahostka.
Zaprzyjaźnili się. Od innych usłyszała różne historie o tym co Rick przeszedł. Współczuła mu. Nie rozumiała czemu los tak okutnie potraktował tak wspaniałego człowieka. Była obok niego zawsze gdy potrzebował wsparcia. Gdy był przygnębiony rozśmieszała go. Bardzo dużo czasu spędzali ze sobą. (T.i.) miała nadzieje że ich przyjaźń przerodzi się w coś więcej, ale to nigdy nie nadeszło. Nawet jeśli czasami ze sobą flirtowali, to z strony Rick'a nie było to coś poważnego, dla niego to były tylko takie przyjacielskie wygłupy. Ale dla (T.i.) znaczyło to coś innego o czym on nie miał pojęcia więc gdy flirtował z nią ona miała złudne nadzieje że to kolejny krok ku ich miłość. Z czasem zauważyła że to tylko jej aż tak zależy. Zrozumiała że byli tylko przyjaciółmi, ale nadal w głębi serca wciąż miała nadzieje że kiedyś jej uczucia zostaną odwzajemnione. Była również świadoma że mężczyzna po tragicznych przejściach z swoją żoną nie był jeszcze gotowy na związek, potrzebował czasu dlatego postanowiła poczekać aż będzie gotowy, a przynajmniej tak jej się wydawało.
Gdy więzienie zostało zniszczone wszyscy się rozdzielili. (T.i.) uciekła z więzienia razem z Tyreese, Judith, Lizzie oraz Miką. Później spotkali jeszcze Carol. (T.i.) była załamana i bała się że więcej nie zobaczy Rick'a, że nigdy nie będzie mogła powiedzieć mu jak bardzo jest dla niej ważny. Ta niepewność zniknęła gdy okazało się że jacyś ludzie z Terminus'a przetrzymują Grimes'a i innych. Carol ruszyła im na pomoc, a (T.i.) została z Tyreese i Judith.
Gdy Carol przyprowadziła wszystkich do chatki, w której się ukrywali (T.i.) nigdy nie widziała tak szczerej radości na twarzy Rick'a gdy się zobaczyli. To w jaki sposób ją przytulił, to jak się uśmiechał, jak jego błękitne oczy błyszczały. Była szczęśliwa i myślała że to był przełom w ich relacji, ale gorzko się pomyliła.
Po tym jak trafili do Alexandrii zdała sobie sprawę że najwyraźniej nigdy nie była wystarczająco dobra dla niego. Była załamana i jej serce boleśnie kuło za każdym razem gdy widziała go w obecności Jessy. Nie miała nic do tej kobiety, ale widok ich razem sprawiał jej ból.
Impreza u Deanny była szansą na to by Rick w końcu ją zauważył. Zdobyła czarną sukienkę która idealnie do niej pasowała, od jednej z mieszkanek dostała kilka akcesori do makijażu. Tak dawno nie malowała się, że zapomniała jak to jest. Nie umalowała się zbyt mocno, chciała tylko upiększyć się, a nie zmienić całkowicie swoją twarz. Do dopełnienia swojego wyglądu założyła buty na koturnie oraz rozpuściła włosy. Gdy jej przyjaciele ją zobaczyli wszyscy byli zdumieni i kompletowali ją. Od czasu epidemii nigdy nie wyglądała aż tak dobrze. To dodało jej odwagi i pewności siebie. Podeszła do Rick'a, który rozmawiał z Jessy, ciągle kręcił się w jej pobliżu więc (T.i.) nie mogła zdobyć go na wyłączność. Uśmiechnęła się gdy skomplementował jak ładnie wygląda, przez chwilę pomyślała że w końcu ją dostrzegł, ale jego spojrzenie mówiło coś innego. Nie patrzył na nią w taki sam sposób jak na Jessy, którą był ewidentnie zainteresowany. (T.i.) nie rozumiała co ta kobieta ma w sobie czego ona nie ma. Przecież była mężatką, dlaczego Rick wolał ją? To był kolejny cios, który jeszcze bardziej otworzył jej oczy. Nigdy nie będzie nikim więcej niż przyjaciółką.
Po tragicznych wydarzeniach w Alexandrii, po ataku szalonej grupy Wilków i po ataku stada sztywnych sytuacja między (T.i.) i Rick'em pozostała bez zmian. Nawet gdy nie było już Jessy, to w sercu Rick'a Grimes'a wciąż nie było miejsca dla (T.i.). Dziewczyna zaczęła unikać go, co o dziwo nie uszło jego uwadze. Zauważył że coś było nie tak.
CZYTASZ
Preferencje, imagify i one-shoty The Walking Dead ♡
FanfictionZbiór preferencji, krótkich oneshotów oraz imagifów o postaciach z serialu The Walking Dead.