● Kitapta bazı anlaşılmayan ya da havada kalan bölümler olmuş, kitabı bitirdiğiniz için bu bölümde ayrıntılı bir şekilde kitabın özetini geçeceğim. Hala anlaşılmayan ya da aklınıza takılan bir şeyler var ise yorum olarak buraya bırakırsanız ben de onları düzgünce cevaplamaya çalışırım~》İlk bölüm, Bakugou'nun intihar etmesi ile başlıyor. Bakugou o gün bir tabanca ile kendini vuruyor. Yani ölüyor. İntihar etme sebebi olmadığını sadece yaşamak istemediğini söylüyor ama ileriki bölümlerde neden öldüğünü daha detaylı bir şekilde anlıyoruz.
》 İkinci bölüm, Bakugou'nun Araf'ta uyanması ile başlıyor. Burada Bakugou ve Azrail'in sohbetini görüyoruz. Azrail, Tanrı ile yapılan anlaşmayı Bakugou'ya anlatıyor. Anlaşmaya göre Bakugou'nun tekrar dirileceğini ve onu dirilten kişiyi bulup hatırlaması gerektiğini, aksi takdirde hatırlamaz ise onu dirilten kişinin yani Kirishima'nın öleceğini söylüyor. Kendisinin her şekilde hayatına tekrar devam edeceğini de vurguluyor. Bakugou ise bu kişiyi merak ettiği için ve anlaşmadan kazançlı çıktığı için teklifi kabul ediyor. Ama anlaşmanın bir diğer şartı da Kirishima ile olan anılarını unutması ve ölümünden 7 gün önceye gitmesi. Bir de bölümün sonunda Azrail'in Bakugou'yu diriltmeden önceki yarım kalan merak uyandırıcı bir sözü bulunuyor. Ve bölüm sona eriyor.
》Üçüncü bölümde Bakugou'nun dirilmesinin birinci günü ile bölüme başlıyoruz. Bakugou normal hayatındaki gibi evinde uyanıyor. Her şey normalmiş gibi sigara almak için evden çıktığında siz okuyucular onun ruh halini çözümlemeye başlıyorsunuz. Kitabın başında harika bir hayatına rağmen intihar etmesini okuduktan sonra Bakugou'nun dirilişinin ilk günü intihar günü söylediklerinden tezat bir şekilde kötü bir ruh halinde olduğu görülüyor. İçinde bir boşluğun olduğunu ve bu yüzden huzursuz olduğunu görüyoruz. Daha sonra Bakugou'nun içinden gelen sesler bizi karşılıyor. Bu sahnelerde Bakugou aslında Kirishima'nın seslerini duyuyor. Fakat seslerin kime ait olduğunu hatırlamıyor ve bu yüzden sesleri dikkate almıyor. Ama bedeni onu Kirishima'nın dükkanına doğru götürüyor. Orada çiçeklere bakarken Kirishima ile tanışıyor. Bakugou, bu sahnede Kirishima ile ilk defa tanıştığını düşünüyor. Büyük ihtimalle okuyucular, Kirishima'nın da hafızasını kaybettiğini düşünmüş olabilir, eğer öyle ise: Yanılıyorsunuz.
Kirishima, hafızasını kaybetmemesine rağmen Bakugou'ya orada gerçeği söylemiyor ve yeni tanışıyorlarmış gibi davranıyor. Duygusal bir konuşma gerçekleştiriyorlar ve Kirishima orada duygularına yenik düşüp Bakugou'ya sarılıyor. Bakugou, karşı koymuyor ama karşılık da vermiyor hatta oradan ayrılıyor.
➳ Not; Bu bölüm ve diğer bölümlerde adı geçen tüm çiçekler benim kendi bahçemde yetiştirdiğim çiçekler, bu yüzden bu detayları ekledim.
》 Dirilmenin ikinci günü, Bakugou dün yaşananları düşünürken Kirishima'nın sarılmasının tanıdık bir his olduğunu fark ediyor. Ve oradan hemen ayrıldığı için kaba davrandığını düşünüyor. Bu yüzden özür maksatlı onu ziyaret etmeyi kafasına koyuyor. Tabii ki o sırada Bakugou'nun yalnızlık hissine de tanık oluyoruz. Burada "Unuttuğu bir veda" yüzünden yalnız hissettiğini belirtmiştim. Bunun sebebi de Bakugou'nun intihar etmeden önce Kirishima'ya veda etmemesi ile alakalıydı. İlk bölümde fark ettiyseniz Bakugou'nun hiçbir düşüncesinde Kirishima geçmiyordu. Çünkü onun için değerli birisini hatırlaması intiharını zorlaştırırdı.
Bakugou bu bölümde Kirishima'nın dükkanına gidiyor ve Kirishima'yı göremeyip hayal kırıklığına uğruyor ama Kirishima'nın babası sayesinde ev adresine ulaşıyordu. Kirishima'nın evine gittiğinde Kirishima'dan özür diliyordu. Kirishima ise özrünü kabul etmesi karşılığı onu dinlemesini istiyordu. Anlattığı şeyleri incelediğimizde kısaca Kirishima'nın annesinin, Kirishima küçükken öldüğünü ve bu yüzden insanların hayattan vazgeçme durumundan korktuğunu söylüyordu, aslında burada Bakugou'nun intiharı hakkında da ona hatırlaması için bir takım ipuçları bırakıyor. Çünkü Kirishima'nın annesi de Kirishima küçükken intihar ederek ölmüştü. Ama asıl dikkat çekmek istediğim kısım Kirishima'nın söylediği bir kısım:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴇᴀʀ ❧ ᴋɪʀɪʙᴀᴋᴜ
Fanfiction『 Yeni bir hayat kuruyorum kendime. Yeni bir hayat inşa ediyorum. Ve temelinde senin de olmanı istiyorum. 』 ❧ Bakugou x Kirishima ❧ Quirkless Au