6. Bağ : Yuqi"Vay canına!" Parlatıcıyı abartmış olan dudağı aralanmış, gözleri büyümüş, elindeki zarfı incelemişti, ışıldayan gözleri.
Teoriye göre onun sonuncu kişi olması gerekiyordu ancak o böyle bir çocuk tanıdığını düşünmüyordu.
Hikaye hoşuna gitmişti. Heyecanlı ve masumdu. Yuqi tatlı şeyleri severdi.
"Aslında teoriye göre son kişi sen olmalıydın. Sen onu tanımadığını düşünmediğine göre, başka birine verip oyunu devam ettirmelisin. Jiwoo öyle söylemiş diğerlerine."
Başını sallarken iki yana bağladığı uzun sırma saçlarıda beraberinde ileri geri sallanmış, tatlı bir görüntü sunmuşlardı. Zaten arkadaşının simsiyah görünümünün yanında pespembe giyinmişti. Oldukça tatlı görünüyordu.
" Aslında pek lgbt 'yi destekleyen bir insan değilim ama bu çok tatlı!" Büzdüğü dudaklarıyla kaçıncı kez elinde tuttuğu zarfın üzerinde yazan yazıyı okuduğunu bilmiyordu, sevimli görüntüsüyle genç kız.
"Gökyüzünden gökyüzüne."
"Yoongi benim hayranım. Onu mutlu etmek istiyorum, Yuqi. Lütfen tüm arkadaşlarına sor. Belki biri tanıyordur onu? Ya da en azından tanıyabilecek birilerini tanıyordur?"
Başını tekrar aşağı yukarı salladı kız. Dans öğrencileri geldiği için zarfı çantasına koydu. Kaybolmasını istemezdi.
Bu hikayenin sonunu oldukça merak ediyordu. Severdi hikayeleri. Özellikle de böyle sevimli ve masum olanları. Onlar için ne yapabilirse yapmaya hazırdı.
"Merak etme, Soo. Halledeceğim. Bir sürü arkadaşım var yurt dışında yaşayan. Hatta sanalda tanıştığım bir arkadaşım var. Sanırım ona vereceğim. Bir gün arkadaşından bahsetmişti. Bil bakalım ne dedi?"
Karşısındaki kız cevap bekler gibi baktığı için gülümsedi. Arkadaşının fotoğrafı aklına gelince gülüyordu.
" Ara sıra bahsettiği bir arkadaşı var. Sürekli yaramaz olduğundan, ondan bıktığından falan bahseder ama çok sever onu. İkisi en yakın arkadaşlar. Onu görmedim ama çok sık saçını boyattığını söylemişti bir iki defa Lucas. Hatta bir gün nasıl ikna ettiyse onu da ikna etmiş. Normalde saçını sarı yapacakmış ama bilerek mavi yapmış! Bana fotoğrafını attı ve çok tatlıydı! "
İçinde umut tohumları yeşeren kız sanki o çocuğu bulmuş gibi sıkıca sarılmıştı arkadaşına. O çocuğu bulmak istiyordu. O iki küçük çocuk yeniden birleşmeliydi.
" Gökyüzü gökyüzüne kavuşacak. "
Yüzündeki büyük gülümsemenin yansıması oldu, karşısındaki zıt kişiliği.
"Gökyüzü gökyüzüne kavuşacak."
İkiside inançlıydı, bir tanrıya bağlı olmasalarda. İkiside biliyordu, geçmişte kalan iki çocuğun birleşeceğini.
Gökyüzü gökyüzüne kavuşmalıydı artık.
…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙞𝙭 𝘿𝙚𝙜𝙧𝙚𝙚𝙨 𝙊𝙛 𝙎𝙚𝙥𝙖𝙧𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 | ʸᵐ ✔️
Short Story"𝑫𝒖̈𝒏𝒚𝒂 𝒖̈𝒛𝒆𝒓𝒊𝒏𝒅𝒆𝒌𝒊 𝒉𝒆𝒓𝒌𝒆𝒔𝒆 𝒔𝒂𝒅𝒆𝒄𝒆 𝒂𝒍𝒕𝜾 𝒂𝒓𝒌𝒂𝒅𝒂𝒔̧ 𝒖𝒛𝒂𝒌𝒍𝜾𝒌𝒕𝒂𝒔𝜾𝒏𝜾𝒛."