capitolul 2

257 16 0
                                    

- hyung stai . - spuse jungkook trăgându-l pe băiat lângă el .
- ce e ? - spuse somnoros ăla uitându-se  la el .
- stai aici un pic , nu vreau să mă observe . - Băiatul se uita țintă la cineva , în timp ce ținea mâneca lui yoongi .
- of , serios , la cine naiba te uiți de data asta ? - yoongi se uită în direcția unde se uita kook . - hopa , fata de ieri .
- nu te gândi la nimic , eu doar mă uit ! - spuse jungkook fără ca să ia privirea de la ea .
- dar eu vreau acum ! - spunea Mickey trăgând-o pe ash de bluză .
- o să ne ducem după prima lecție , ai răbdare . - fata se uită la orar și scria ceva în telefon .
- aish , mă duc și fără tine . - făcuse botic mickey si își aranjase ghiozdanul pe umă .
- vezi să ai grijă . - îi spuse ashley în  timp ce mickey se îndepărta de ea .
  mickey intrase în cafenea și se uită la înghețată  , îi venise deodată gust de ceva dulce . Cumpărase una și ieșise repede din cafenea . Fata încerca să deschidă  ambalajul , în același timp mergând și  nu atrăgea atenția la nimic din jur . Se lovise cu umărul de cineva și scăpase  înghețată , dar acel cineva o prinse .
- ai gusturi bune . - mickey din nou auzise acel glas și băiatul îi dăduse  înghețata , plecând mai departe .
  mickey se întoarse brusc și se uită la spatele lui , era un băiat înalt cu parul un pic lung . Inima începu să-i bată mai tare și ea își mușcă buza .
- mersi ! - spuse ea și fugise înapoi la facultate .
  jungkook se întoarse și zâmbi , apoi merse mai departe . Fata intrase în auditoria în care ashley avea lecție , și  se așezase repede lângă ea .
- mickey , în curând se va începe lecția , ce cauți aici ? - spuse în șoaptă ash uitându-se la mickey .
- am venit să-ți spun că am dat din nou de acel băiat .
- o să-mi povestești la pauză , acum fugi la lecție cât încă nu sa sunat - ash îi făcuse cu mână și fata ieșise din auditorie , ducându-se spre auditoria sa .
  așezându-se în spate , unde stătea de obicei , mickey se întinse . Uitându-se la persoana care stătea în fața sa , fata își acoperi gura . Era acel băiat , stătea cu spatele la ea și se uita la tablă . ,,ce căută el aici ?" se gândi mickey uitându-se atent la el .
  toată lecția mickey încerca să își  distragă atenția de la el , dar totul degeaba . Cum se auzise sunetul , fata așteptă ca băiatul să iasă primul din auditorie . Mickey ieșise din auditorie și o observase pe ashley care stătea lângă  fereastră în coridor .
- angel ! - fata alergase spre ea și o îmbrățișă strâns , pe furiș uitându-se la el cum râdea alături de alt baiat .
- câtă bucurie , demult nu ne-am văzut . Ce e cu acel frumos băiat ?
- el e . - mickey arătase spre el ca o copilă mică .
- ah , sunt ăia pe care îi văzusem ieri noaptea ! - spuse ash tare și băieții se întoarseră spre ele . - oh shit .
- m ? - băiatul se uită la mickey și zâmbi , apoi se întoarse și plecă .
- mi-a zâmbit sau mi sa părut ? - spuse mickey uitându-se cum el pleacă .
- nu ți sa părut , ți-a făcut ochi dulci . - ash dăduse ochii peste cap și se puse pe gânduri . - dacă nu mă greșesc , ei intraseră în casa de alături...
- tu câte lecții mai ai ? - întrebase  mickey .
- încă trei , și după mai am cursuri . - spuse ashley uitându-se la mickey .
- o să vii târziu , da ? - fata se întristă .
- o să mă stărui să vin cât de repede pot , iar tu să papi bine până vin eu . - spuse grijuliu ash .
- oke . - zâmbise mickey și o îmbrățișă încă o dată pe ash , apoi plecase în auditorie.

- kook , cumpără odată laptele ăla din banană și hai să plecăm . - cu sarcazm spuse yoongi .
- încă un pic hyung... - băiatul era cu capul în nori uitându-se la frigider .
- of , dă-te . - yoongi luase la nimereală și îl duse pe kook la casă , achitase și ieși din super-market. - ține .
- mersi . - jungkook luase banana milk-ul și merse înainte .
- ne vedem după lecție . - spuse yoongi și plecă , lăsându-l pe kook singur .
Băiatul își aranja ghiozdanul pe umăr și  intră în auditorie , trecând totul cu vederea . ,, și din nou o văd pe ea" se gândi kook și rânji , apoi se așeză chiar in fața fetei .

 ,, și din nou o văd pe ea" se gândi kook și rânji , apoi se așeză chiar in fața fetei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum