capitolul 14

94 5 0
                                    

mickey se trezi cu un zâmbet pe față și  deschise ochii . se întinse și se așeză  uitându-se prin cameră . observa că noptiera e plină de diferite dulciuri și o scrisoare . o luase și o citise în grabă zâmbind până la urechi . când deschise telefonul , văzu multe mesaje de la jungkook .
  fata le citi și se ridică din pat , apoi se coborî la primul etaj în camera de zi . ashley ridică privirea la ea , veni și  o strânse în brațe .
- la mulți ani , copilaș ce ești ! - spuse ashley zâmbind .
- mersi mult , și de ceea ce mi-ai lăsat pe noptieră .
- asta nu e tot , ia loc . - mickey se așeză  și ash plecă la al doilea etaj .
   ashley venea ducând ceva în brațe , mickey se ridică brusc și puse mâna la gură ca să nu strige de bucurie . cățelul se uită la mickey și începu să de-a repede din coadă .
- ți-am promis că îți voi cumpăra unul .- spuse ash și îl dăduse lu mickey , care m-ai să plângă de fericire .
- doamne , e așa drăguț...mersi mult.. - fata se așeză pe canapea și îl puse și pe el .
  cățelul apucase plapuma în gura și începu să o tragă , mickey surâse și îi făcuse o poză .

  cățelul apucase plapuma în gura și începu să o tragă , mickey surâse și îi făcuse o poză

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- am observat ca îi place să ea totul în gură , chiar semanați . - ashley puse mainile în sân uitându-se la cățel .
- de aia ai plecat cu yoongi dar nu cu mine ?
- da , știi doar că nu îi prea iubesc , așa că yoongi ma ajutat să aleg .
- mersi , sunt foarte fericita . - spuse mickey și ashley zâmbi .
- și ce nume o să-i pui ? - întrebă ash și mickey se puse pe gânduri .
- bunbun ! - mickey surâse și luă cățelul  în mâini ridicându-l în sus .
- drăguț .
  mickey tot îl poza pe bunbun cum fugea din urma aspiratorului și hârâia la el . cățelul sărea de câteva ori peste piciorul lu ash , dar fata nu îi trăgea atenția . se auzise soneria de la ușă și cățelul lătră .
- a venit romeo ! - strigă din bucătărie ash și mickey se duse să deschidă .
- la mulți ani . - mickey văzu zâmbetul lui jungkook și zâmbi  până la urechi . - poftim . - băiatul îi dădu un buchet de flori și o cutie albă .
- ce e aici ? - mickey deschise cutia și văzu niște cercei .

- ah , sunt așa frumoși ! - spuse mickey și se uită din nou la jungkook

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- ah , sunt așa frumoși ! - spuse mickey și se uită din nou la jungkook . - mersi gguk .
- mă bucur ca îți plac . - mickey se dădu  într-o parte și jungkook intră în casă .
- la mulți ani și de la mine . - spuse yoongi și îi dăduse fetei o cutie cu căști .
- mersi mult yoongi . - mickey zâmbi și o observă pe ashley care începu să râdă .
- o săptămână și nu-s . - spuse ea și lângă piciorul ei apăru bunbun .
- hey , ai dormit bine ? - jungkook îl luase în brațe și îl arată lui yoongi .
- ce fericit arată . - spuse yoongi și îl mângâie pe cap .
- ce nume i-ai pus ? - intrebase kook și o privi pe mickey .

- ce nume i-ai pus ? - intrebase kook și o privi pe mickey

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- bunbun . - cățelul se uită la mickey și ea zâmbi .
- ce nume cute . - jungkook îl puse jos și cățelul încremeni fiind înconjurat din toate părțile . din spatele lui yoongi trecea aspiratorul și bunbun fugi din urma lui .
- acum va fugi ziua întreagă din urma lui . - spuse ashley punând mâinile în sân .
- terminator nu o să poată face curățenie în liniște . - surâse mickey și se uită din urma lui bunbun .
- um...cred ca știți că întârziem , nu ?- spuse yoongi și mickey fugi la al doilea etaj .

- ești sigură că se poate cu căței în  facultate ? - întrebă ashley uitându-se la bunbun care stătea în brațe la mickey .
- da , sunt sigură . - chiar în acel moment mașina se opri și toți patru au ieșit din mașină .
  mickey îl puse pe bunbun jos și ținea  strâns zgarda ca să nu-l scape . au intrat în facultate și s-au despărțit , jungkook îl luase pe bunbun în brațe . profesorul le dădu voie doar cu o condiție că nu va face gălăgie .
- ai auzit ? să nu faci gălăgie . - spuse mickey și îl puse pe bunbun pe brațele sale .
- o să fie cuminte . - zâmbi jungkook mângâindu-l pe bunbun .
  lecția se începuse și din fericire bunbun stătea cuminte , doar din când  în când se ducea din brațele lui jungkook la mickey . când cățelul  adormise , mickey nu se putu abține să  nu-i facă o poză .

- ce cauți aici ? - ashley se uită atent la fata care era la ușa auditoriei . - tzuyu ti-a trimis aici ?
- nu e treaba ta . - spuse ea și ash rânji  pocnind din degete .
- vrei să vorbim alt fel ? - fata bătu în podea cu piciorul și plecă dând din șolduri . - cu*vă...
   ashley se uită prin ușa întredeschisă la jungkook și mickey care erau în băncile din spate . zâmbi și inchise ușa apoi se uită dea lungul coridorului . lucas se duse după colț crezând că ashley se va duce din urma lui , dar fata dădu din umeri și se duse în partea opusă .

𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum