capitolul 10

101 7 0
                                    

- am reușit.. - mickey se așeză în bancă  răsuflând greu .
- să asculți morala ținută de hyung e cu mult mai strașnic . - kook își aduse aminte cum yoongi îi certă din cauza că întârziau .
- dar am reușit la timp . - fata zâmbi și se uită la profesor .
  jungkook se uită la mickey aproape toată lecția , din când în când zâmbind . când lecția se termină , au ieșit  împreună din auditorie și au plecat la următoarea lecție .
- hey , trebuie să vorbesc ceva cu tine .- o fată se apropie de mickey și puse mâinile în sân .
- ce vrei , tzuyu ? - spuse cu sarcazm mickey și strânse pumnii . - ai vazut că ash nu e aici și deja numi dai pace .
- să rămână asta între noi . - tzuyu se uită cu niște ochi dulci la jungkook .
  mickey ieși împreună cu tzuyu din auditorie , chiar dacă kook o rugă să nu se ducă . fetele o duseră într-un loc mai retras și tzuyu puse mâinile în sân .
- zii mai repede , nu vreau să-mi trec timpul pe nebuniile tale . - spuse mickey .
- de ce jungkook stă doar cu tine , sunteți împreună ?
- asta nu trebuie să te intereseze , el face ce vrea... - mickey nu termină de spus , că cineva apăruse după tzuyu .
- uuu , pe cine avem noi aici . - lucas veni lângă tzuyu și se uită cu un rînjet la mickey .
- dacă nu m-ai ai nimic de spus , eu plec . - spuse mickey și vru să plece , dar lucas o lipi de perete .
- unde te grăbești ? te temi că jungkook va sta cu alte fete ?
- lucas dă-mi drumul , știi că pot să-ți  dau una . - mickey se înervă și m-ai tare , dar lucas doar rînji .
- ești așa drăguță când te enervezi .

  jungkook tot bătea din picior și se gândea de ce mickey vine așa de greu . până la urmă ieșise din auditorie și începu să o caute .
- hyung , ashley e lângă tine ? - întrebase jungkook după ce îl sunase pe yoongi .
- ce e ? - se auzise glasul fetei și kook se opri din fugit .
- ascultă..mickey sa dus cu o fată undeva , tzuyu o cheamă dacă nu mă greșesc .
- ah serios !?
- unde au putut să se ducă ? - se făcuse  liniște  .
- dute la al doilea etaj , chiar la sfârșitul  coridorului este un cabinet , mereu ne ducea acolo când căuta probleme .
  băiatul fugise încolo și intredeschise ușa , se uită înăuntru și văzu cum un băiat o ținea la perete pe mickey . tzuyu îl observă pe kook și rânji.
- jungkook-ah~ , ce faci aici ? - spuse ea cu un glas încet .
  când băiatul o luase pe mickey de bărbie , jungkook intrase în cabinet și îl  împinse pe lucas într-o parte . mickey se uită uimită la kook , iar el o apucă de mână și o trase lângă el .
- tu... - lucas se repezi și îi dăduse una lui jungkook .
- lucas ! - mickey se întoarse spre el și vru să-l lovească , dar cineva a trântit  ușa .
- ashley..? - tzuyu a fost luată de păr .
- mickey , ți-am spus de care ori să nu le tragi atenția .
- da dar... - mickey îl observă pe jungkook cum îl lovi pe lucas .
- terminați odata . - yoongi îi desprinse unul de altul și se puse între ei .
- chiar nu aveți ce face la o bucată de zi... - răsuflă ash și îi dădu drumul lu tzuyu , apoi se uită la mickey . - plecăm  de aici .
- stai , pot să-i dau una ? - întrebase  mickey arătând spre lucas , care era jos - fă ce vrei . - spuse ashley și ieși din cabinet .
  mickey îl lovi o dată pe lucas , din fericirea lui în burtă , și se apropie de jungkook . au ieșit din cabinet și au plecat toți patru la sora medicală . în cabinet nu era nimeni , așa că mickey a început să caute prin medicamente .
- ce obraz roșu ai . - spuse yoongi uitându-se la fața lui kook .

 - spuse yoongi uitându-se la fața lui kook

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


- și totul e de vină idiotul ăla .
- te doare tare ? - întrebă mickey și veni spre jungkook , el dăduse din cap .
  mickey începu să-i dezinfecteze rana și observă că jungkook o privește atent . când ashley și yoongi au plecat , kook o luă de mână pe mickey .
- te-ai enervat  ? - kook o privea pe mickey in ochi .
- doar un pic.. - fata puse un elecoplaster pe rană și răsuflă adânc .
- ți-a făcut ceva ? sau am venit la timp ?
- din câte vezi sunt bine . - jungkook o strânse pe mickey de talie .
- eu nu de asta întreb . - spuse el privind-o în ochi .
  ia încurcat sora medicală care intrase în cabinet . mickey repede plecă în auditorie și se așeză în bancă punând  capul pe masă . inima îi bătea foarte repede , încă câteva secunde și jungkook putea să o sărute acolo .

𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum