- de ce se duce cu yoongi dar nu cu mine... - spuse mickey uitându-se cum ashley se urcă în mașină la yoongi .
- cine știe . - jungkook se puse în fața fetei . - acum că am terminat orele , mergem la plimbare ?
- cu cea mai mare plăcere . - zâmbi mickey și merse împreună cu jungkook spre podul unde făcuseră cunoștință .
- trebuie să am grijă de tine . - spuse jungkook și o luase pe mickey de mână , de la care fata zâmbi .
mickey puse mâinile pe balustradă și privi în jos , jungkook o ținea de braț . băiatul privi și el în jos , apoi privi la mickey .
- să nu te miri dacă telefonul îți va fi plin de mesaje la ora 12 noaptea . - spuse kook zâmbind .
- m ? - mickey se uită la el neînțelegînd ce are în vedere .
- mâine e ziua ta , ai uitat ?
- dar de unde.. - în mintea fetei deodată venise ashley .
- ash mi-a spus , și acum cred ca îți cumpără un cadou . - jungkook o luă din nou pe mickey de mână .
- de aia a plecat cu yoongi .
- nu numai din cauza asta , dacă nu mă greșesc . - spuse kook care știa ce cadou va cumpăra ashley .
jungkook o îmbrățișă pe mickey din spate și puse capul pe umărul ei , închise ochii și zâmbi .
- hai sa stam așa câteva minute... - spuse kook cu un glas răgușit .
băiatul simțea cât de tare îi băte inima lu mickey și rânji , apoi îi dădu drumul . mickey se întoarse cu fața la jungkook , avea fața un pic roșie ,, în curând vei fi a mea.." se gândi jungkook privind-o atent în ochi .
mickey și jungkook au ajuns acasă târziu , afara era deja întuneric . kook o duse pe mickey în casă și se asigură că ea sa culcat . băiatul ieși încet din cameră și primise un mesaj de la ashley . el ieși din casă și se duse spre super-market , și îi observă pe yoongi și ash .
- hey . - spuse jungkook făcând din mana și mergând spre ei .- încă cu ce viteză . - spuse ash și strânse din nas .
- ați venit mai târziu decât mă așteptam . - jungkook observă o ființă mică în brațele lui yoongi . - doamne ce drăgăloșenie .
- nu vreau ca mickey să-l vadă , de aia o să aștept până ea o să adoarmă . - ashley se uită la cățelul care dormea liniștit .
- cred că deja a adormit . - spuse jungkook și mângâie cățelul gândindu-se la mickey. - e golden retriever ?
- da , mickey îi adoră , de mult vrea unul .
- e așa de ușor , am impresia că nu mănâncă bine . - spuse yoongi și mișcă un pic mâna , iar cățelul deodată deschise ochii . - ops..
- îi strălucesc ochii . - surâse jungkook și îl luase în brațe , cățelul începu să de-a din coadă .ashley intră încet în casă și se urcă încet pe scări . cățelul lătră o data și fata încremeni ascultând atent , era liniște .
- nu fă gălăgie , o so trezești pe mickey. - șopti ash și plecă repede în camera sa .
puse cățelul pe pat și răsuflă adânc privindu-l . plecase la baie și când se întoarse în cameră , cățelul ținea în gură chipiul fetei . ashley îl privi pe câteva secunde și se așeză la masă , scriind ceva pe o foaie .
- hey . - ash veni spre cățel și ăla se uită la ea dând din coadă . - stai aici în liniște .
fata se duse spre camera lu mickey și deschise încet ușa . o găsi pe mickey dormind cu laptopul în fața ei . ashley îl puse pe masă si lăsă pe noptiera multe dulcuri și o scrisoare .
- somn ușor . - ashley o sărută pe frunte pe mickey și ieși din cameră .