capitolul 9

111 9 2
                                    

după ce toți patru au mâncat bine , băieții plecau acasă . mickey vorbea împreună cu jungkook stând la poartă .
- o să vă vedeți și mâine dimineață , copii îndrăgostiți . - spuse ashley stând la balcon și privindui .
- ce de rea e.. - jungkook se uită la ash , apoi la mickey și zâmbi . - fugi în casă , că o să vie ea incoa .
- bine . - mickey zâmbi trist și kook observă asta .
- cred ca nu o sa te culci acum , sa ai telefonul langa tine . - jungkook o îmbrățișă pe mickey și îi soptise la ureche - o să te sun~
- oke.. - spuse mickey pe un ton încet și kook ranji , apoi plecă în casă .
- oh mickey , ești așa de dulce că nu mă pot abține . - mickey intră in camera de zi și o observă pe ash care se prostea .
- phah , ce faci ? - fata rîse privind-o pe ashley .
- oare ce ți-a spus jungkook la ureche ?
- em...nimic ! mă duc la somn , noapte bună ! - spuse mickey repede și fugi în camera sa , lăsând-o pe ashley în șoc .
fata intră se puse pe pat cu telefonul în mână . primise un mesaj de la jungkook ,,te sun când vin de la baie" și mickey răspunse zâmbind.
- ar trebui să plec și eu la baie . - se gândi mickey și plecă repede in baie .
peste cinsprezece minute , mickey intră în cameră si deodată luă telefonul în mână . văzând că jungkook nu îi scrise , ea a decis să se îmbrace în hainele de noapte . chiar când mickey îmbrăca bluza , telefonul ei începu să sune . fata luase telefonul în mână si răspunse la apel , îl văzu deodată pe kook .
- hey , ai fost și tu la baie ? - spuse jungkook zâmbind ca un copil .
- da , numai ce am venit . - mickey observă că kook mergea prin cameră.
- dute la fereastră .
- m ? - mickey se duse încet spre fereastră și se uită spre casa lui jungkook , el stătea la balcon și îi făcea cu mâna . - yah , afară e frig .
- e în regulă.
- atunci ies și eu . - spuse mickey și deschise fereastra . (stii ferestre de astea mari)
- nu , stai în cameră !
- dacă tu stai afară , înseamnă că pot și eu să ies . - mickey se uită la jungkook cu o expresie serioasă .
băiatul răsuflă adânc și intră in cameră, apoi se uită la mickey .
- așa e mai bine ?
- da , cu mult mai bine . - spuse mickey mulțumită .
aproape toată noaptea au stat și au vorbit , până mickey a adormit cu telefonul în mână . jungkook se opri din cântat și o privi atent pe mickey și făcu câteva capturi de ecran .
- noapte bună , sper să dormi bine . - spuse kook încet apoi șopti . - ne vedem mâine , baby girl . - și închise apelul .

mickey se sculă și se întinse , apoi deschise telefonul și văzu cateva mesaje de la jungkook . zâmbi până la urechi și mai nu căzuse de pe pat .
- neața , angel . - fata întră în bucătărie și se așeză la masă .
- neața , ai dormit bine ? - întrebă ashley și puse în fața lu mickey farfuria cu mancare .
- da , am dormit foarte bine . - spuse mickey și își aduse aminte despre jungkook .
după ce fetele au mâncat , mickey se duse în cameră să se îmbrace . când se coborî la primul etaj , ashley deja o aștepta la ușă .
- nimic nu ai uitat ? - întrebă ash și își puse căștile în urechi .
- parcă nu... - mickey se puse pe gânduri , apoi își aduse aminte . - proiectul !
- scurt despre mickey.. - zâmbi ashley în timp ce mickey fugise în cameră.
mickey a ieșit prima din casă și îl văzuse pe jungkook care vorbea cu yoongi . băiatul o observă și zâmbi până la urechi .
- neața ! - kook veni spre mickey și vru să o îmbrățișeze , dar ashley se puse între ei .
- nu - spuse scurt ash și puse mâinile în sân .
- ce de rea ești . - jungkook la fel puse mâinile în sân .
- eu înțeleg că ea e prea dulce , dar m-ai rabdă câteva zile . - fata ranji și plecă.
- cum ți-ai dat seama !? - jungkook se uită mirat la ashley . - yah !
- despre ce avea în vedere ? - mickey se uită la kook și băiatul se încordă .
- em...hai să mergem , nu vreau sa întârziem .
- cum spui tu.. - spuse mickey si merse alaturi de jungkook . - ieri am adormit repede .
- da , ești așa de cute când dormi . - jungkook zâmbi și se uită la ashley si yoongi . - ăștia doi ne-au lăsat și merg în față .
- cine știe despre ce vorbesc ei acolo . - mickey scoase telefonul și le făcu o poză . - ehehe .
- azi e așa de cald afară . - spuse kook și se uită la soare , apoi observă că mickey îi făcea poze . - câte poze ai deja cu mine ?

 - câte poze ai deja cu mine ?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- nu știu , nus așa de multe... - mickey făcu încă o poză și zâmbi , arătându-i lui jungkook . - ia uite ce frumos ești .
- vreau și eu să îți fac poze . - spuse jungkook și scoase telefonul .

ashley se opri și se întoarse în urmă , jungkook îi făcea poze lu mickey și ambii se râdeau .
- ce naiba fac... - spuse ash și se uită la oră . - o să întârziem așa .
- iubiței , ce să le faci . - yoongi puse mâinile în sân uitându-se la jungkook . - arată așa de fericit .
- yah ! o să aveți timp să vă faceți poze după ore . - strigase ashley și ambii se uitara la ea , apoi repede veneau spre ei . - cum de .

𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum