capitolul 11

104 7 1
                                    

după ore , jungkook îi spuse lu ashley că va avea el grijă de mickey și o duse după facultate . o lipi de perete , punând mâinile din ambele părți .
- continuăm ce am început în cabinet .- spuse kook cu seriozitate .
- um.. - mickey se uită într-o parte , dar jungkook o luă de bărbie .
- uitete la mine . - jungkook se apropie de fața fetei , iar mickey roși până la urechi .
- ce e cu mine... - băiatul îi dădu drumul fetei și trecu cu mâna prin părul ei des .
- gguk ? - spuse mickey strângând mâna lui jungkook .
- hai acasă . - spuse el și o trase de mână .
  ,,mai rabdă încă două zile și va fi a ta...încă două zile" se gândi kook strângând mâna fetei din ce în ce mai tare . se opri brusc și se uită la mickey .
- dar totuși , ți-a făcut ceva ?
- nu . - spuse mickey zâmbind și kook se relaxă .
- mă bucur , data viitoare să nu pleci fără mine . - zâmbi jungkook și merse mai departe .
  când mickey intră împreună cu jungkook în casă , ashley stătea pe canapea cu albumul în mână . fata se uită la ei , atenția îi atrase cum frumoșii se țineau de mână .
- ce drăguț.  - spuse ash și rânji , mickey ii dadu drumul la mână .
- khm khm . - mickey se duse la bucătărie , iar kook se așeză pe canapea .
- sper că nu ai făcut nimic înainte de vreme . - ashley ridică o sprînceană privindu-l pe jungkook
- avea...două zile e așa mult .
- hai că nu o să mori dacă o să aștepți un pic . - spuse ash și se uită din nou în  album .
  jungkook observă că mickey se duce spre scări si fugi din urma ei . au intrat în camera fetei și jungkook sa așezat la masă , iar mickey aduse chitara și se așeză pe pat .
  băiatul se duse la fereastră și se uitase la casa sa , yoongi era la balcon și îl observase . jungkook îi făcu cu mâna și el intrase în casa ,,acuș îl văd cum vine".
- avem mult pentru acasă ? - întrebă jungkook și se uită la mickey .
- știu că avem de făcut un proiect . - fata zâmbi și începu să cânte ceva la chitară .
- hai să-l facem împreună . - băiatul se așeză lângă mickey și ea dădu din cap .
  jungkook se întinse pe pat ascultând  cum mickey cântă și începu să adoarmă . cateva minute și el deja doarme , mickey se uită la el și îi făcu o poză .
- ce copil cute . - spuse mickey și vru să se ridice , dar jungkook o îmbrățișă cu o mână de talie .
- stai lângă mine... - șopti kook și mickey își mușcă buza .
 
  yoongi intrase în camera de zi și se uită la ashley , fata deodată îl observă și ridică privirea spre el .
- ești doar tu ? - întrebă el și veni spre ea .
- da , frumoșii cred că sunt în cameră .
  ambii s-au dus la al doilea etaj și ashley a deschis ușa de la camera lu mickey . au încremenit pe loc când i-au văzut cum dormeau pe pat , mickey fiind în brațele lui jungkook .
- am impresia că nu o să răbde până la ziua ei... - spuse ash și luase o plapumă .
- le stă bine împreună . - yoongi le făcuse câteva poze . - kook o să umble după mine când o să afle de poza asta .

𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum