capitolul 12

98 7 1
                                    

mickey se trezi și se uită la jungkook care încă dormea . fata zâmbi și se uită la ceas , era aproape de ora șapte seara . își aduse aminte de proiect și începu să-l trezeasca pe kook .
- gguk , trezeștete .
- m ? - băiatul se întinse și deschise ochii .
- trebuie să facem proiectul pe mâine , e aproape ora șapte .
  jungkook răsuflă adânc , se așeză și închise ochii . părul îi era ciufulit iar buzele făceau botic , mickey zâmbi  până la urechi . cand kook se trezi până la urmă , s-au coborât împreună la bucătărie. 
- cine s-a trezit , eu care credeam că o să dormiți mult și bine . - spuse ashley și își pocni degetele .
- avem un proiect de facut... - mickey se așeză la masă și luă o felie de pizza .
  mickey și jungkook au mâncat și au plecat înapoi în cameră să facă proiectul . jungkook o privea atent pe mickey care era concentrată la laptop . băiatul zâmbi când mickey se uită la el .
- ce ? - zâmbi ea și jungkook surâse .
- nimic , doar mă uit cât de frumoasă ești . - de la cuvintele astea , mickey roși .
  trecuse o oră și proiectul era gata , mickey se întinse pe pat obosită  . jungkook se așeză lângă ea și îi mângâie părul .
- să te culci azi mai devreme , oke ? - spuse kook privind-o atent pe mickey .
- tu la fel , se vede că ai obosit .
- cine ar spune . - băiatul zâmbi și se ridică , mickey tot vru să se ridice dar jugkook o culcă la loc . - stai în cameră , dacă ceva ne vedem la balcon .
- oh oke , ai grijă .
- neapărat . - jungkook ieși din cameră  și mickey răsuflă adânc .
  cum a spus jungkook , ambii stăteau la balcon și vorbeau pe telefon ca sa nu strige . ashley ieșise și ea la balcon și le spuse să se ducă la culcare .
- ești prea rea ! - strigă jungkook spre ashley și ea îi arătă pumnul . de la strigătul lui kook , yoongi ieșise la balcon și se uită la casa fetelor .
- uite că l-ai trezit pe yoongi ! - spuse ash și râse , ca și mickey .
- hey hyung . - kook se uită cu o față inocentă la yoongi .
  au stat încă o jumate de ora și fiecare a intrat în cameră . mickey primise un mesaj de la jungkook cu ,,noapte bună" și se culcă .
 
  dimineață , mickey se trezi de la gălăgia la primul etaj . fata se cobori la repede jos , apoi se duse la ușa principală . ashley era calmă în timp ce lucas dădu încă o dată cu pumnul în perete .
- mickey . - spuse ăla rânjind când o observă pe mickey stând din spatele lu ashley .
- ce se întâmplă ? - ea se apropie de ash .
- am auzit că mâine e ziua ta , de aia am venit să văd dacă e adevarat .
- ți-am spus să dispari de aici . - spuse ashley și vru să închidă ușa , dar lucas din nou o deschise cu putere . - în dumnezăii tăi...
- da , e maine , și ce ? - mickey se puse în fața lui lucas.
- doar am vrut să-ți pregătesc un cadou .- ranji el și plecă spre poartă . - ne vedem la facultate !
- aish , ce... - ashley înjură trântind ușa și se duse în camera de zi .
- a ajuns să vină acasă la noi... - mickey răsuflă adânc și se duse înapoi în cameră , apoi intră în baie .

cineva începu să bată la ușă și ashley din nou deschise ușa cu putere și îl văzu pe jungkook .
- de ce a venit lucas la voi ? unde e mickey ? - băiatul intră în casă și caută cu privirea prin camera de zi .
- ce stresat ești . - spuse ashley și se uită  la yoongi . - cum de ai venit .
- m-am gândit ca sa întâmplat ceva rău .
  jungkook vru să se urce pe scări , dar ashley îl opri și îl așeză pe canapea .
- așteaptă , a plecat la baie . - de la cuvintele astea kook răsuflă ușurat .

- ce a vrut ? - jungkook se uită din nou la ashley

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


- ce a vrut ? - jungkook se uită din nou la ashley .
- doar a întrebat de ziua lu mickey , dar întâi mi-a mâncat nervii .
  au stat în liniște toți trei gândindu-se fiecare la ceea de ce l-ar interesa pe lucas ziua de naștere a lu mickey . când îi văzu pe toți trei stând pe canapea , mickey încremeni.
- ehem.. - toți se uitară la ea , iar jungkook se ridică brusc .
- ești bine ? - el se apropie de mickey și o privi atent .
- da , sunt bine .
- ei l-au văzut pe lucas cum a ieșit din ograda noastra și cineva e prea stresat .- spuse ashley arătând spre jungkook .
- ba nu , eu doar îmi făceam griji . și mă bucur că sunteți bine , a ajuns să vină și la voi acasă .
- asta am spus și eu . - spuse mickey și zâmbi .
- ah da , azi o să vin mai târziu acasă , trebuie să plec până în oraș . - spuse ashley și se ridică privindu-l pe yoongi .
- poate să merg cu tine ? - mickey se miră că ash se pornise în oraș .
- nu ! um...în orice caz , sa fii atentă diseară , iar tu ! - ash arată spre jungkook care nu înțelegea ce se întâmplă . - ai grijă de ea cât eu nu sunt .
- neapărat . - kook dădu din cap și ashley zâmbi mândră .

𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum