capitolul 16

92 5 0
                                    

jungkook o duse pe mickey într-un parc nu departe de podul cel magic . s-au apropiat de havuz și mickey a pus mâinile în apă ca un copil .
- e rece ? - întrebă jungkook și se puse lângă mickey .
- nu stiu . - mickey zâmbi și îl stropi pe kook .
- hey , e rece . - băiatul râse și își șterse fața cu mâna , apoi o stropi pe mickey .
  după ce au făcut câteva poze havuzului , s-au stropit ca niște copii mici , au plecat la o pizzerie care era nu departe de parc .
- sunt așa de flămând . - spuse kook și își linse buzele răsfoind meniul .
- la fel și eu , ce este bun ? - mickey se dădu mai aproape de jungkook și se uită în meniu .
- um...ce vrei să comandăm? - băiatul își ținu respirația pe câteva secunde .
- hmm , nici nu știu . - mickey își linse buzele ce atrase atenția lui kook , băiatul încordase maxilarul . - m ?
- nimic . - jungkook răsuflă ușurat când chelnerul se apropie de ei .
  mickey dădu comanda și se uită la jungkook care privea pe fereastră . fata observă că se gândește la cu totul alt ceva . când kook simți privirea fetei asupra sa , se uită la mickey și zâmbi .
- ce e ? - șoptise el și își linse buzele .
- nimic , doar am vrut să-ți atrag atenția . - zâmbi mickey și jungkook rânji .
- ți sa primit . - chiar în acel moment chelnerul aduse băuturile .
  jungkook scoase aparatul și începu să facă poze , mickey surâse de la cât de copil e . scoase și ea aparatul și se ridică  pozându-l pe kook , care era foarte concentrat la poze . băiatul se uită la poză , apoi la mickey și râse .
  după ce chelnerul aduse și mâncarea  , ambii au început să mănânce . mickey se uită cum jungkook mânca ca un iepuraș și zâmbi .
   au stat în pizzerie încă jumate de oră  și au plecat înapoi în parc . jungkook cumpărase din nou vată de zahăr și o dădu lu mickey . s-au  plimbat destul de mult , iar când soarele apunea , au plecat repede spre pod .
- wow.. - au spus într-un glas mickey și jungkook privind apusul .
- e așa frumos... - mickey făcuse câteva  poza apoi îl privi pe kook , care se uita atent la apus .
- seara aici e cu mult mai frumos . - mickey făcu o poză la cerul încă luminat de ultimile raze ale soarelui .
- ai dreptate . - spuse jungkook zâmbind și închise ochii .
  mickey îi făcuse repede o poză și rămase să-l priveasca m-ai de aproape pe jungkook . băiatul deschise încet ochii și se uită la mickey cu o privire blândă .
- știi  la ce mă gândesc acum ? - spuse el și se uită din nou spre cer .
- m ? la ce ? - mickey veni mai aproape de el .
- mă gândesc că ar fi bine dacă ai fi mai aproape de mine . - jungkook se uită la mickey și ea se dădu mai aproape de el .- ca să te pot lua de mână și să îți spun... - kook o luă pe mickey de mână , apropiinduse de fața ei . - cat de tare te plac . - șoptise el la urechea fetei și mickey făcu ochii mari de uimire .
- gguk... - mickey își mușcă buza roșind .
- am așteptat destul de mult ca să îți spun asta . - mickey simți ceva rece pe degetul ei .
  jungkook ridică mâna fetei spre fața sa și o sărută , degetele lor s-au  încrucișat . ( ce dragut)
- vrei să fii iubita mea , mickey lee ? - întrebă jungkook și privi în ochii înlăcrimați ai fetei .
- da.. - mickey îl îmbrățișă pe kook și el o strânse în brațe . - cea mai minunată  zi de naștere...
- te iubesc... - spuse jungkook și își puse capul pe umarul fetei , simțind mirosul parfumului . - si știi la ce mă m-ai  gândesc ?
- la ce ? - mickey se uită în ochii lui jungkook și el se apropie de fața ei .
- la buzele tale pe care vreau să le gust acum . - spuse jungkook și o sărută pe mickey strângând-o în brațe din ce în ce mai tare .
  sarutul era moale și în același timp pasional , dacă nu erau să fie brațele lui jungkook care o țineau strans pe mickey , fata avea să cadă .
- sunt dulci cum îmi imaginam . - jungkook se dezlipi de buzele fetei și rânji .
- ce gânduri ai... - mickey își mușcă  buza și kook surâse .
- de acum eu o să-ți mușc  buzele . - spuse jungkook zâmbind și o sărută din nou pe mickey , iar fata îl îmbrățișă de gât .
  cand jungkook îi dăduse drumul fetei , mickey se uită la mâna sa . pe un deget era un inel din argint .
- asta este al treilea cadou de la mine . - spuse kook zâmbind și luând mâna lu mickey .
- mersi...sunt așa de fericită că o să plâng acuș . - ochii fetei înlăcrimară din nou și jungkook o luă de obraji .
- yah , nu vreau să plângi . - el o sărută  pe frunte și îi zâmbi . - mergem acasă ?
- da . - mickey zâmbi vesel și îl luă pe jungkook de mână .

𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum