După ce se terminase ultima lecție , mickey plecase acasă . Mâncase o cupă cu ramen și se puse să-și facă temele . Dar înainte ca să se întunece afară , luase aparatul foto și ieși din casă . Își puse căștile în urechi și plecase spre pod .
Ajungând acolo văzu o priveliște de nedescris , a început deodata să facă poze din toate părțile . Jungkook apăruse din senin și o observase , uitându-se la ea atent. Scoase aparatul foto și începu să o pozeze , uneori uitându-se la poze zâmbind .
Se apropie încet de mickey și se uită la apus . Când mickey lăsase aparatul jos , îl observase deodată pe Kook și tresări.
- pot să fac niște poze ? arăți super . - spuse mickey uitându-se la băiat , el o privi drept în ochii ei verzi.
- doar dacă îmi permiți să fac același lucru . - kook zâmbi slab și observă roșeața de pe fața fetei .
- em...desigur . - Mickey scutură din cap și ridică aparatul începând să facă poze . Băiatul se uita la apus , iar apoi se uită pe furiș la ea . - mersi .
- acum e rândul meu . - Jungkook scoase din nou aparatul foto , și începu să îi facă poze fetei . - eu sunt jeon jungkook .
- mickey lee , încântată de cunoștință . - fata zambise și inima lui kook începu să bată din ce în ce mai repede .
- ultimul timp ne întâlnim des , înveți ca fotograf ?
- da , te-am observat azi în auditorie , suntem la același curs . - telefonul lu mickey începu să sune . - mă ierți...da angel ? scuze , acuș vin...da da , sunt aproape de casă .
- prietena ta își face griji ? pot să te conduc până acasă . - kook își aranjase părul uitându-se la mickey .
- serios ? nu sunt împotrivă . - fata zâmbi și ambii plecară spre casă .
Când ajunseră în fața unei case destul de mari , kook încremeni . mickey îl privi cu o privire intrebatoare .
- aici trăiești ? - Întrebă băiatul arătând spre casă .
- da , dar ce ?
- casa mea e chiar acolo . - spuse el arătând spre casa din cealaltă parte , care era față în față cu a lor .
- wow , ce coincidență . - fata observă privirea atintita a lu ashley . - trebuie să plec , ne vedem mâine , noapte bună .
- noapte bună . - spuse kook făcând cu mâna si mickey intră pe poartă .
Intrând în bucătărie , o observase pe ashley cum stătea și se uita pe fereastră . Puse încet aparatul pe masă și strânse din nas .
- ce băiat bravo , te-a adus până acasă. - spuse ashley fără ca să se întoarcă .
- scuze că am venit așa târziu . - mickey răsuflă și luă un pahar cu apă .
- nu-i nimic... - fata tot se uita pe fereastră .
- la ce te uiți tu acolo așa atent . - spuse mickey venind lângă ea și se uită pe fereastră . - e băiatul care era azi cu kook ?
- înseamnă că kook îl cheamă ? - ash se uită însfarsit la mickey.
- Jeon jungkook . - o îndreptă mickey .
- cum spui tu...am un pic de lucru , tu papă și odihnestete . - spuse ashley și plecă la al doilea etaj .kook intrase în casă și aprinse lumina în camera de zi , când îl văzuse pe yoongi uitându-se pe fereastră , tresări .
- și demult stai la fereastră ? - întrebă el apropiinduse de yoongi .
- destul de demult ca să văd că fata aia trăiește chiar acolo și să îmi dau seama că erai cu ea până acum . - spuse băiatul uitându-se la kook .
- m-ai prins , era destul de interesant . - jungkook vruse să se dezbrace din scurta , dar încremeni . - am uitat să îi cer numărul de telefon .
- așa să înțeleg că iți place de ea ?
- nu...posibil...da - spuse kook și lăsase capul în jos , apoi se uită pe fereastra la casa lu mickey , observând-o la fereastră . - o să îi cer mâine numărul...