Rvačka

2.4K 132 33
                                    

Minulá část měla být delší mimochodem, tak se omlouvám ale blbnul mi Wattpad a polovina se vymyzala.. :/ Tak to budete mít v týhle části... :)

,,Mayo, počkej..." Křiknul na mě Peter a doběhl mě. Chtěla jsem jít pěšky jelikož jsem měla hrozně moc času. Otočila jsem se a počkala na něj.

,,Co chceš? Zrádče." Usmála jsem se.

,,Tak hele, měla by jsi brzdit. Jsi ve výcvikovým poli kde je tucet chlapů, neměla by ses bát?" Zeptal se a oba jsme se rozešli.

,,Myslím že se ubráním. Díky." Řekla jsem. ,,Ty Petere? Ty moc dobře víš co je mezi mnou a Robem viď?" Zeptala jsem se.

,,Ehm..." Zamyslel se a já netrpělivě čekala co řekne. ,,Ne. Nic mi neřekl, což je divný protože mě říká většinou všechno."

,,Neni to divný, já bych ti nic neřekla." Zasmál se a zadíval se na mě. ,,Dobře promiň, asi jste dobrý kamarádi." Řekla jsem vážně.

,,Jo asi jo." Souhlasil a na chvíli nastalo ticho. ,,Jen by mě zajímalo..." Začal, ale pak nás někdo vyrušil.

,,Hej Petere!" Zakřičel někdo a mě se ten hlas zdál povědomý. Oba jsem se prudce otočili a viděli přijíždějící auto. Seděl tam ten... Trevor, ten který mě oslovil kočičkou a pak mě vezl k tetě do nemocnice a další chlapy. Najednou jich tu na mě bylo hodně, začínala jsem být nervózní ale na Trevora jsem se usmála.

,,Ahoj chlape." Pozdravil ho Peter když auto zastavilo a já na něj jen mávla. ,,Co tu děláš, nemáš bejt na tréninku?" Zeptal se Peter trochu nejistě.

,,Máme pauzu. Co tu děláš ty? Ještě k tomu s Mayou. Čau kotě." Mrknul na mě.

,,Ahoj, Trevore." Podotkla jsem.

,,Vy-vy se znáte?" Zeptal se. Přikývla jsem ale stejně jsem mávla rukou aby to neřešil.

,,Potkali jsme se jen párkrát, ale jo známe se." Objasnila jsem.

,,Ale no tak Mayo." Vystoupil a ti další taky. ,,Neříkej že se mezi náma nic nestalo." Přiblížil se až moc blízko a mě zmizel úsměv z obličeje. Strkla jsem do něj ať jde dál, ale on mě vzal za pas a přitáhl si mě blíž k sobě. Udělala jsem odpudivej obličej a pak zakročil Peter.

,,Hele, kámo, nech jí napokoji, jak to vypadá asi nemá zájem." Strčil do něj a Trevor se zatvářil naštvaně.

,,Ale, ale..." Začal Trevor. ,,Ona už je obsazená." Zasmál se a muži kolem něj taky. Protočila jsem oči.

,,Nech toho, já nejsem hračka." Křikla jsem na něj. Zase se rychle přiblížil a já viděla jak Petera vzali dva chlapy za ruce aby mě nemohl bránit. Škubla jsem sebou a chtěla ho odstrčit, ale byl vlezlej a furt na mě šahal. ,,Trevore nech mě!" Zakřičela jsem a on se odemně najednou rychle odlepil. Uviděla jsem ale že to neudělal sám od sebe. Obejvil se tam Rob a Trevor už ležel na zemi. Oni se prali?! ,,Robe?" Vykulila jsem oči, ani jsem nezaregistrovala že by se tu potuloval.

,,Ty kreténe!" Křiknul na něj a jednu mu vrazil. Lekla jsem se jak Trevor znovu letěl k zemi s rozbitým rtem. Dala jsem si ruku před pusu, tohle jsem nechtěla. ,,Ještě jednou na ní šáhneš!" Řekl Rob, ale Trevor se zberchal a praštil Roba do tváře a pak ještě do žeber.

,,Trevore nech ho!" Zakřičela jsem.

,,Hej!" Zakřičel někdo jinej, všichni toho nechali a ohlídli se. ,,Co to tu děláte?!" Byl to Frank, přiběhnul a na všechny křičel. ,,Rozchod! Hned!" Zakřičel a oni nastoupili do auta a odjeli. Rob byl zraněný, měl obličej od krve a mě se to nelíbilo. Svraštila jsem obočí a chtěla jsem mu hned nějak pomoct, ale byl tam Frank a já z něj měla tak trochu strach. ,,Co to mělo bejt Robe?!" Zeptal se ostře. Rob se podíval na mě a já měla v očích slzy. Tohle se mi ještě nikdy nestalo. ,,Petere?" Podíval se na Petera, který se radši koukal do země. Peter byl v pohodě, celou dobu ho drželi a naštěstí mu nic neudělali.

Humanity (CZ- lidskost)Kde žijí příběhy. Začni objevovat