Bright check semua pasal latar belakang yeonjun dalam diam guna nama soobin..bright terkjut dan x sangka org yg dia percaya hadapi perkara teruk..kalau bright yg hadap bright x yakin mampu.."Yeonjun..mari kita jumpa"-kata bright slps call yeonjun dan sambung buat keje..bright bli tiket ke korea flight malam nie...
SKIP..
Yeonjun temenung jauh..yeonjun jaga hotel keluarganya kat thailand
=KAT KRABI THAILAND=
Yeonjun ingat kenangan dia bersama sama ngn seorang gadis yg paling dia cintai...yeonjun bertahan pertahankan benda dan perkara yg org yg paling yeojun sayang kekal dan berharap org yg paling yeonjun sayang akan dapat melihatnya..walaupun yeonjun ada rasa nak giveup tapi hati yeonjun x menginginkannya..
"Papa,mama..yeonjun minta maaf sebb yeonjun masih mencintai org yg sama..apa yg yeonjun buat sekarang semuanya demi dia,mama,papa..yeonjun langsung x pikir pasal diri yeonjun sbb apa yg yeonjun nak sekarang hanya ingin memiliki dia dan juga membahagiakan papa dan juga mama"-kata yeonjun seorang diri..yeonjun x perasan papa dan mama yeonjun perhatikan yeonjun..papa dan mama yeonjun btul2 rasa bersalah sbb da masuk campur dalam percintaan yeonjun satu2nya anak yg dorang ada..
"Kita perlu btulkan apa yg kita buat abg"-kata mama yeonjun..papa yeonjun hanya diam dan x lps pandang yeonjun..
--KAT KOREA--
Vanessa ajak jeongha keluar makan kat hotel yg terkenal kat korea sbb malam terakhir jeongha ada kat korea..
Vanessa dan jeongha sangat2 lawa dan membuatkan para pengunjung hotel kaku tgk jeongha dan vanessa..ramai laki yg da jilat bibir tanda nak ngorat tapi jeongha dan vanessa abaikan..vanessa dan jeongha order makanan dan minuman dan abaikan segala pandangan org..Tanpa vanessa dan jeongha sedari ada yg perhatikan dorang..org tuh tangkap gambar jeongha dan vanessa dan senyum sinis..
TIBA2
"Bruk"-seseorang jatuh dari kerusi dan mengadu sakit..
--TO BE CONTINUE--
YOU ARE READING
FIGHT FOR LOVE..
Random~~sesuatu perkara yg terjadi membuatkan dorang susah utk bersama dan mengatakan cinta utk satu sama lain...dapatkah dorang bersama?~~