"Bagi kamera kau kat aq"-kata seseorang..lelaki yg ambik gambar takut tgk ramai org kat sekeliling laki yg minta kamera..dia bagi kamera sbb takut ditumbuk.."Yeonjun"-panggil vanessa..vanessa menghampiri yeonjun dan berdiri btul2 depan yeonjun..jantung vanessa berdebar debar tapi vanessa buat biasa
"Knp kau ada kat sinie?"-soal vanessa kasar..vanessa masih lagi blm lupa yeonjun cinta pertama,cinta hati vanessa..banyak perkara yg vanessa buat tapi x de satu pun menjadi..
"Knp kau lari?"-soal yeonjun..vanessa terdiam,lidah vanessa kelu dan x blh bergerak..."Macamm mana kau blh tahu aq ada kat sinie?"-soal jeongha
"Apa guna ada banyak duit tapi x guna kan?"-balas bright dingin..
"Knp kau x bagitahu aq kau banyak harta kat sinie?"-soal bright..
"X semua perkara kita kna bagitahu org.."-balas jeongha..
"Tq sbb kau bawa yeonjun datang sinie"-kata jeongha
"Vanessa terlalu susah tanpa adanya yeonjun kat sisi dia"-kata jeongha lagi...
"Macam mana dorang blh terpisah?macam mana yeonjun blh lupa pasal dia sedangkan dorang saling mencintai?"-soal bright...bright x paham macam mana cinta dorang masih ada walaupun dorang x bersama lagi
"Yeonjun kemalangan..dan kemalangan tuh buatkan vanessa buat keputusan utk pergi jauh dari yeonjun..demi kebaikan yeonjun dan keluarga"
"Family yeonjun x suka vanessa?"
"X..sbb vanessa anak org kaya..family yeonjun x sekaya vanessa"-kata jeongha dan mengeluh..cinta ini mmg perkara yg agak merumitkan..menyusahkan..tapi tanpa cinta seorang gadis dan seorang lelaki x akan bersama selamanya...
"Kau x blh pergi jauh dari aq..sbb kau milik aq!"-kata bright dan cium pipi jeongha..jeongha dah paham perasaan dia dan jeongha juga sukakan bright..sangat sukakan bright..jeongha senyum dan pandang bright..
"Siapa kata aq milik kau?selagi kita x kawin aq bukan milik kau dan kau bukan milik aq"-kata jeongha dan ketawa..bright gelitik jeongha,jeongha ketawa..3 TAHUN KEMUDIAN
Jeongha tgok gambar dan cium..jeongha suka dan sayang dengan kehidupan yg dia ada apatah lagi bila adanya kehadiran bright dan anak sulungnya PINEARE..
"Ma,kami dah bahagia ma...bin ada love..lagi 2 bulan je lagi dorang nak tunang ma..vanessa da kawin ngn yeonjun dan dorang da ada 2 anak ma..kembar laki perempuan...ma,pa..jeongha happy sbb walaupun ma,dan pa dah pergi tinggalkan bin ngn jeongha da lama namun kenangan kita masih lagi terpahat kat kepala dan otak jeongha ma..ma,pa..i love you..tq sbb besarkan jeongha dan soobin...END!!
Sorry kalau ff nie x best..saya buat apa je yg muncul kat otak..apa2 pun tq pada yg sudi baca ff yg x best nie..hope ada yg sudi vote citer yg x best nie..
Saranghae utk korang semua❤❤
YOU ARE READING
FIGHT FOR LOVE..
Random~~sesuatu perkara yg terjadi membuatkan dorang susah utk bersama dan mengatakan cinta utk satu sama lain...dapatkah dorang bersama?~~