Keyifli okumalar 🕊
Bu bölümün birkaç yerini değiştirdim satır aralarindaki yorumlar gitti, lütfen yorum yapın olur mu?
✨BU BÖLÜMDEN SONRAKİ BÖLÜMLER WHATSAPPDAN DEVAM EDİYOR, WATTPAD DUZELDİKTEN SONRA BURAYA DÖNECEĞİZ. LİNK BİODA❤️✨
Şarkılar;
Sezen Aksu, Güllerim Soldu
Doğan Duru, Beyaz kuş5. BÖLÜM
Hatırlamak güzel. Ama unutmak daha iyidir bazen. Burada unutmak derken, görmezden gelmek demek istemiyorum. Tatlı bir unutmak demek istiyorum. Bir yerlerde derinlerde dursun ama büyütme gibi... Hah işte, arada çıkarır bakarsın diye. Herkesin tatlı unuttuğu bir hatırası vardır.
Benim de unutamadığım bir anım vardı. Her hatırladığımda karnımda oluşan o hareketlilik ve kasıklarıma kadar ulaşan o sızı.
"Yeni fizik öğretmeniniz Emir Soykan." Gözlerimin içine bakarak sarf ettiği sözlerin harfleri tek tek kulaklarımdan zihnime ulaşmıştı ve saniyelik olarak algılarımda tek bir cümle tekrarlandı.
Ben öğretmenimle yatmıştım.
İçimde fırtınalar eserken gözlerim ona bakmaya devam ediyordu, onun ifadesiz yüz hatlarına. Acaba o da kendinden nefret ediyor muydu? Çünkü ben kendimden iğreniyordum tam şu an. Hangi öğrenci öğretmeniyle birlikte olur ki, yüzümü buruşturdum.
"Hocam Servet hoca nerede?" Soruyu soran ön sırada oturan Faruk olmuştu.
Gözlerini gözlerimden ayırıp Faruk'a baktı. "Tayini çıkmış, uzun süredir de bekliyormuş zaten." dedi tekdüze bir ses ile
Ayşe; "Peki hocam kendimizi tanıtalım mı?" diyerek hemen söze atılmıştı.
Emir hocanın(!) gözleri bu sefer Ayşe'ye kaydı. "Tanıtmanıza gerek yok. İsminizi söyleseniz bile aklımda kalmayacak. Birbirimizi yormayalım en iyisi." derken o güzel dudaklarıyla güldü ve omuzlarını silkti.
Ardından bir kaç saniyelik sessizlikten sonra öğretmen masasına doğru yürümeye başladı yavaşça, ellerini arkasında belinin üstünde çapraz bir şekilde bağlamıştı. Bakışları yerde yürüyeceği mesafedeydi.
"Sormak istediğiniz başka bir şey var mı?" sınıfa bakmıyor adım atacağı yerlere bakıyor, sonra ağır ağır baktığı yere adım atıyordu.
Ayşe tekrardan konuşurken sınıf sessizdi. "Hocam biz kendimizi tanıtmayalım ama siz kendinizi tanıtsanız."
Emir hoca yerde olan bakışlarını kaldırdı, topukları üzerinde dönerek sınıfa döndü. Gözleri tüm sınıfta dolaşarak Ayşe'yi göz hapsine aldı. "Beni tanımanıza da gerek yok aslında o kadar önemli bir özelliğim yok sizden biriyim sonuçta." dedi sonra gözleri Ayşe'den ayrıldı. Gözleri benimle temas kurmadan tüm sınıfta dolaştı ardından tekrar konuşmaya devam etti. "Şimdi. Fizik dersini sevmeyen ya da yapamıyorum diyen kaç kişi var." sözleri bittiği an gözleri beni buldu.
Bilmiyordu!
Sınıfın belli kişileri ellerini havaya kaldırırken gözleri benim üzerimdeydi. "Gelmeden önce notlarınıza baktım, rehber hocanızla da sizinle ilgili konuştuk." sesi düzdü ve gözlerime bakmaya devam ediyordu.
Kuruyan dudaklarımı ıslatmak için dilimi dudaklarım üzerinde gezdirdim. Midemin kasılması aynı şekilde devam ediyor, göğüs kafesim hızla inip kalkıyor, tüm vücudum bir volkanın hemen önündeymiş gibi cayır cayır yanıyordu, titrediğini yeni fark ettiğim ellerimi havaya kaldırdım ama o elime değil de dudaklarıma baktı. Gözle görülür şekilde bedeni kasılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAYDEZ
ChickLit(YETİŞKİN İÇERİK!!) "Bu hissi unutmak üzereydim." dediğini duydum. Göğsümden kopan hıçkırıklarım arasında titreyen dudaklarımla onu yanıtladım. "Hangi hissi?" "Sağ tarafımı dolduran güzel kalbinin bende yarattığı o güzel hissi." Dedi ve kalbimi sağ...