3.

312 26 1
                                    

Pohled Nishinoyi
Pomalu se probouzím. Chci otevřít oči, ale víčka jsou moc těžká. Zaslechnu hlasy, nejsou v téhle místnosti, ale vedle, nic jim nerozumím. Pochvíli jsem uslyšel otevírání dveří a následné zavírání. Někdo ke mě přišel a chytl mi ruku, kterou jemně hladil. Měl hodně jemné ruce, bylo to příjemné. Strašně jsem tu osobu chtěl vidět. Jelikož jsem stále nemohl otevřít oči, tak jsem trochu pohnul prsty doufajíc ,že jsi toho všimne. A ano všimnul, hned se odtáhl od mojí ruky a dlaň mi položil na tvář. Najednou jsem už mohl otevřít oči. Toho koho jsem viděl jsem vůbec neznal. Šel z něho trochu strach. Odtáhl se odemě a začal mluvit. ,,Ahoj, no..... já j-jsem... Asahi Azumane." Potom se na mě usmál. Vypadal docela nervózně a taky tak mluvil. ,, Já jsem Nishinoya Yuu a můžu se zeptat, kde to jsem a proč tu jsem?" Jen něco zabrblal a odešel. Super nemám ponětí ,kde jsem, co tady dělám a kdo to je. Zachvíli se otevřely dveře a v nich stál Suga. ,, Ahoj Nishinoyo, jsem rád, že jsi se probral, ale zatím budeš muset stále ležet"
,,Sugo, kde to vlastně jsem?"
,,Tohle je jedna starší policejní stanice, ale-"
,,COŽE!?! VŽDYŤ NÁS TADY MŮŽOU NAJÍT!!"
,,klid, nemůžou neboj"
,,Ale jakto?"
,, Počkej tady, někoho ti představím"
Řekl a odešel. Chvíli na to přišel i s nějakým chlápkem. Ten chlap měl na sobě policejní uniformu. Přišli ke mě a Suga nás začal představovat. Zjistil jsem, že se jmenuje Daichi a je to šéf jednotky polišu. Nikdo z jeho jednotky nás prý nenahlásí a ten Asahi je prej jejich lékař nebo co. Když už odcházeli tak jsem se jěště na něco zeptal. ,, Kde je Ryu?" Suga hned odpověděl. ,,Je v pořádku u nás na základně až ti bude líp přivezu ho sem" na to jsem jen kývl.
Byl večer a najednou se ozvaly dveře, otočil jsem se a tam byl ten Asahi a nesl tácek s jídlem. Přišel ke mě, dal ten tácek na stůl a sedl si vedle mě. ,, Nishi, támhle máš večeři musíš jíst aby jsi se uzdravil." Jen jsem kývl a pak se zastavil, on mi řekl Nishi, tak mi říkal jeden můj kamarád z dětství, ale ještě než jsem se poznal s Ryuem, ho zabili mafiáni z Seijohu. Nechal jsem to být. Je to přece jen minulost a on je mrtvý. Všechno jsem snědl a lehl jsi do postele a upadl do říše snů.

Mission failed Kde žijí příběhy. Začni objevovat