12.

193 17 3
                                    

Pohled Nishinoyi
Už pár dní chodím na mise. Je to fajn, ale chybí mi Asahi. Napadlo mě, že bych se mohl zeptat Sugy jestli by nemohl někdy přebýt i tady. Šel jsem tedy za ním. ,, Sugo?" Řekl jsem do prostoru, kde by se měl Suga nacházet. ,, Ano Nishinoyo" ozval se zpátky. Podle sluchu jsem přišel k Sugovi. ,,No .... docela jsem si říkal nemohl by tady Asahi na nějaký den být?" Zeptal jsem se a udělal psí oči. ,, Nemohl" odvětil. ,,Proč?" Tohle nechápu, proč by tu nemohl na nějakou chvíli zůstat. ,, Protože by věděl, kde je naše základna a mohlo by se to dostat ven" On mu nevěří. Posmutněl jsem. ,, Ale Daichiho tu míváš, tak proč já bych nemohl Asahiho?" Optal jsem se smutně. ,, prostě ne" řekl a odešel. Já jsem se vydal do svého pokoje. V pokoji jsem si lehl do postele a přemýšlel. Z přemýšlení mě vytrhl Ryu zvající mě na večeři. Na večeřel jsem se a zase se odebral do pokoje. Ryu přišel za mnou. ,,Noyo, co se děje? Celé odpoledne jsi nějakej smutnej" zeptal se. ,, Suga nechce, aby sem přišel Asahi" řekl jsem dívajíc se na zem. ,, Proč vždyť je tady furt ten Daichi, tak proč by nemohl Asahi" To vím. ,,protože Suga Asahimu nevěří" řekl jsem až skoro s brekem. Ryu se zvedl ,, jsem tvůj nejlepší kámoš a proto tě nenechám, aby ses kvůli němu znovu trápil. Jdu si promluvit se Sugou"

Pohled Tanaky
Šel jsem za Sugou. Potkal jsem ho na chodbě a tak rozhodl, že půjdeme do jeho kanceláře. Šel i s Daichim ,, nevadí, že u toho Daichi taky bude" zeptal se. ,,jen ať to slyší" odpověděl jsem. Zalezli jsme tam ,,Sugo, proč nechceš, aby tu byl Asahi?" Hned jsem začal. Daichi nás začal napjatě sledovat. ,, Bojím se, že by to bylo moc nebezpečné, aby tu byl a Noyu k němu pustit jen tak nemohu" Z části jsem mu rozumněl a z části jsem chtěl, aby to povolil a Noya byl šťastný. Nakonec ten rozhovor zkončil neúspěchem.

Pohled Nishinoyi
Ještě několikrát jsem zkusil Sugu přemluvit, ale názor nezměnil. Jeden večer jsem si lehl a zamyslel se. Jak jsem se vlastně s Asahim poznal. Pak mi v hlavě prolítla vzpomínka na moje probuzení vedle Asahiho. V tom mě něco napadlo. Strašně moc jsem chtěl být s ním tak moc ,že bych udělal cokoliv. K Asahimu jsem se dostal kvůli zranění, takže se zase musím zranit. Další den jsme s Ryuem šli na misi. Kdybych mu to řekl, nenechal by abych si ublížil, už teď mě víc hlídá. Na misi jsme byli u Furukudani. Získali jsem pár informací a pak si nás všiml jeden z nich, Akaashi. Rozhodl jsem se, teď je moje chvíle. Bezhlavě jsem se proti němu rozběhl. Chvíli jsme bojovali a Ryu se mi snažil pomoct.

Pohled Tanaky
Noya se bezhlavě rozběhl proti Akaashimu. Nechápu, co dělá. Proč? Rychle jsem poslal zprávu na základnu a šel pomoct Noyovi.

Pohled Nishinoyi
Viděl jsem jak vzal nějakou kovovou tyč nebo co a rozšvihl se proti Ryuovi. Využil jsem rychlosti a dostal se před Ryua. Ucítil jsem silnou bolest v oblasti hlavy a pomalu zavíral oči. Jako poslední jsem viděl Ryua klečícíhl nademnou. Zase tma.

Mission failed Kde žijí příběhy. Začni objevovat