Pohled Nishinoyi
Celé odpoledne jsme s Ryuem dělali blbosti. Dlouho jsme se neviděli, tak co. Detailně jsem mu vyprávěl všechno, co se tady stalo, teda kromě toho snu. Jde na Ryuovi vidět, že těm poldům moc nevěří a tak ho něco napadlo. ,,Sugo, nemohl bych tady přespat?" Na to hned odpověděl ,,Je mi to jedno, jestli máš, kde spát a nebudeš dělat kraviny, tak jo." Oba jsme byli nadšení, dokud Daichi nepromluvil. ,,Ale podmínkou je, že Asahi zůstane tady" oba jsme na to kývl a šli se dívat na televizi. Zrovna tam dávali zprávy. Vše bylo v pohodě až na jednu zprávu. ,, Z věznice utekl mafián Oikawa Toru, údajně uprchl i s dalšími třemi muži" poznal jsem ho. Ty oříškové vlasy, je to on. Ten, který ho zabil. Zrovna v tu chvíli přišel Daichi. Když to uviděl přecenil přes zuby ,, to je hajzl." Já s Ryuem jsme se na něj nechápavě podívali a on začal vysvětlovat. ,, To já jsem ho tehdy chytil. Našel jsem ho, jak ubližuje malýmu klukovi. Nechal jsem ho zatknout" Hned mě něco napadlo ,, přežil to ten kluk?" Daichi se podíval směrem na Asahiho a Sugu. ,, Ten kluk je Asahi, zachránil ho můj tehdejší šéf Ukai, zatím co se já rval s Oikawem" kývnutí byl jediné na co jsem se zmohl. Co kdyby Asahi byl ten můj kamarád? To by vysvětlovalo proč mi říkal Nishi. Ne, ale to přece nemůže být pravda, on je mrtvý. Vím to. Z přemýšlení mě vytrhl hlas Sugy ,, už pojedeme, tak nedělejte bordel" usmál se na nás Suga. ,,Už nejsme děti, co jdou k babičce Sugo" odpověděl jsem a všichni se rozesmáli. Rozloučili jsme se se Sugou a Daichim. A šli zařizovat spaní pro Ryua. Já stejně musel furt přemýšlet. Co kdyby to byl on? Třeba si mě pamatuje, ale neřekl mi to. Musím se ho zeptat. Po večeři se Ryu šel vysprchovat a já využil situace. ,,Asahi, když tě ... no.... zachraňovali, byl jsi tam sám?" Povzdechl si, podíval se mi do očí a řekl: ,, nerad na to vzpomínám, ale byl jsem tam ještě s jedním klukem, ale nevím co se s ním stalo. Nejspíš ho odvedla mafie, protože jeho tělo se nenašlo" dopověděl to a sklopil hlavu. ,, Omg" rychle jsem se otočil a uviděl Ryua s omotaným ručníkem kolem pasu. ,,kolik jsi toho slyšel?" Zeptal se Asahi. ,, dost na to, aby mi něco došlo" odvětil. Ze mě jen vyšlo pouhé ,,huh"
ČTEŠ
Mission failed
Fanfiction[ haikyuu mafie au] Nishinoya se s Tanakem vydají na misi, která však nezkončí dobře. Co se stane dál? Přežijí všichni? Nebo je snad dopadne policie? {yaoi} #3 v Sugawara - 1.12. 2020 #3 v Asahi - 1.12. 2020