1. Jak się poznaliście?

1K 26 21
                                    

Bakugou Katsuki

Katsuki'ego poznałaś gdy mieliście 4 lata.
Razem z jego paczką dokuczał Izuku.
Nie podobało ci się jak blondyn go traktuje więc stanęłaś w obronie zielono-włosego chłopaka.

Nie będę mówić że ostro pobiłaś Katsuki'ego, bo tak nie było. Miał później kilka siniaków ale to ty byłaś tą bardzej poturbowaną.
Chłopak sam nie wiedział czemu ale nawet Cię polubił.


Izuku Midoriya

Z Izuku poznałaś się już w czasach przedszkolnych.
Chłopak doszedł do twojej grupy w przedszkolu w połowie roku.
Znał tam tylko Bakugou, ale ten mu tylko dokuczał. Postanowiłaś się więc zaprzyjaźnić z nowym kolegą.

Todoroki Shoto

Szłaś przez park. W uszach miałaś słuchawki i słuchałaś [ulubiony typ muzyki]. W pewnym momencie zatrzymałaś się na skraju parku gdzie znajdował się las. Postanowiłaś przejść się pomiędzy drzewami.
Po kilku minutach wędrówki zobaczyłaś piękną polanę w której centrum znajdowała się cudowna kwitnąca wiśnia. Gdy podeszłaś bliżej, zobaczyłaś siedzącego pod drzewem chłopaka. Czytał.
-Mogę się dosiąść?- spytałaś wyciągając słuchawkę z ucha.
Chłopak spójrzał w twoją stronę i lekko skinął głową.
Po paru niezręczny minutach ciszy zaczęłaś rozmowę.
Dowiedziałaś się, że chłopak nazywa się Todoroki Shoto.
Rozmawialiście przez dłuższy czas a chłopak okazał się być dość sympatyczny.
Najwidoczniej też cię polubił ponieważ podał ci swój numer.

Kirishima Eijiro

Siedziałaś w kawiarni pijąc kawę/herbatę i czytając książkę.
W pewnym momencie zauważyłaś jak dosiada się do ciebie jakiś czerwonowłosy chłopak.
-Hejka- powiedział
Rozejrzałaś się.
-Tak, mówię do ciebie!- odpowiedział lekko się śmiejąc chłopak
-Umm, cześć- odpowiedziałaś nie pewnie
-Jestem Eijiro Kirishima, miło mi Cię poznać!
-[T/i] [T/n].
Zaczęliście rozmowę. Okazało się że macie ze sobą wiele wspólnego. Chłopak również lubił literaturę.
Spojrzałaś na zegarek. Była już 18.
-Wybacz Kirishima, ale muszę już lecieć. Miło się rozmawiało!- powiedziałaś zabierając torbę i wstając z miejsca.
-Mi również miło sie gawędziło- odpowiedział wesoło- Podałabyś mi swój numer?
-Jasne!
Po wymianie numerami, pożegnaliście się i poszliście do swoich domów.

Kaminari Denki

Postanowiłaś wybrać się na plażę. Tęskniłaś za morską bryzą i ciepłym słońcem.
Gdy byłaś już na miejscu, położyłaś ręcznik na piasku po czym na nim usiadłaś.
Wpatrywałaś się w piękny zachód słońca gdy nagle ktoś ci go zasłonił. Spojrzałaś w górę i ujrzałaś chłopaka. Miał on blond włosy z czarnym piorunkiem niczym Pikachu.
Zauważyłaś że chłopak wpatruje Ci się w biust. "Co za zbok!" Pomyślałaś i zakryłaś się rękoma. Chłopak zaśmiał się po czy usiadł obok Ciebie.
-Co tam śliczna~- Zaczął flirtować.
-Yyyy, wszystko dobrze? Tylko jakiś zbok sie na mnie przed chwilą patrzył. - mówiąc to odwróciłaś głowę w jego stronę przy czym wrednie się uśmiechając.
-Jesteś inna niż dziewczyny które do tej pory podrywałem..- spojrzał Ci się w oczy a ty zaczęłaś się śmiać.
-Co cię tak bawi?- zapytał zmieszany
-Sory, ale nie mogę Cię brać na poważnie. Wyglądasz jak Pikachu!- zaśmiałaś się
-Hej! Nie jestem Pikachu! Nazywam się Denki Kaminari!- powiedział wstając po czym się ukłonił.
Wstałaś.
-A ja jestem [T/i] [T/n] - również się ukłoniłaś.
Zaczęliście się śmiać, rozmawiać i żartować.
Na pożegnanie wymieniliście się numerami telefonu i rozeszliście się.


°×°×𝙱𝚗𝙷𝙰~𝙿𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎×°×° (❗Zawieszone❗)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz