Bakugou Katsuki
Było wcześnie rano. Szykowałaś się do wyjścia. Ubrałaś się w swój mundurek i zajęłaś się włosami.
Poszłaś do kuchni zjadłaś śniadanie i wybiegłaś z domu.Po kilku, długich minutach jazdy autobusem, wreszcie znalazłaś się pod U.A.
Miałaś jeszcze 10 minut do rozpoczęcia egzaminów pisemnych. Usiadłaś więc na swoim miejscu, wyjęłaś telefon i zaczęłaś przeglądać internet dla zabicia czasu.
Po chwili zauważyłaś że obok ciebie siada jakiś blondyn. Nie widziałaś jego twarzy ale fryzura wydawała się być ci znajoma.Po napisaniu egzaminów pisemnych nadszedł czas na praktyczny.
Po wyjaśnieniu zasad przez Present Mic'a udałaś się do szatni aby się przebrać. Idąc korytarzem, znów ujrzałaś blond czuprynę. Tym razem, widziałaś jego twarz. Twoją uwagę przykuły jego rubinowe oczy.
Przez przypadek usłyszałaś jak ktoś woła do niego "Kacchan!". To musiał być Izuku. Pamiętałaś, że zawsze wolał tak na twojego kolegę z dzieciństwa. Byłaś już pewna że chłopakiem, który wydawał być ci się znajomy był Bakugou.~czas egzaminu~
Kończył się czas. Miałaś dosyć mało punktów. W pewnym momencie ujrzałaś robota za 0 punktów atakującego Bakugou. Bez chwili wahania ruszyłaś chłopakowi na pomoc. Mimo wielu nie udanych prób, w końcu udało ci się pokonać robota. Niestety ze zmęczenia zemdlałaś. Całe szczęście że Bakugou zobaczył jak "lecisz" i złapał Cię.
~Gabinet Recovery Girl~
Leżałaś na łóżku. Otworzyłaś oczy a obok siebie ujrzałaś blondyna. Nic nie powiedziałaś i patrzyłaś się na chłopaka. W końcu Bakugou przerwał ciszę:
-Myślałem, że jesteś twardsza..+uśmiechnął się lekko, prawie, że nie widocznie.Tak. To na pewno był Bakugou.
Midoriya Izuku
Nie mogłaś się doczekać egzaminów więc wyszłaś wyszykowana już o 7.00 rano.
Całe szczęście, że nie tylko ty postanowiłaś zdawać do U.A. Twój przyjaciel Izuku również w tym roku wybierał się na egzaminy.~U.A~
-Midoriya-kun!- krzyknęłaś, gdy tylko zobaczyłaś chłopaka.
Przytuliłaś go, na co on spalił buraka.
-C-Cześć [T/i]-c-chan- powiedział jąkając się.
-Cieszysz się na egzaminy?- spytałaś
-Tak.. Ale bardziej stresuję się niż cieszę..- powiedział spokojnie.
-To prawda.. Ja również się stresuję..- powiedziałaś smutno.- Ale! I tak jestem podekscytowana!- szybko zmieniłaś nastrój
Chłopak uśmiechnął się patrząc na twoją euforię~czas egzaminu praktycznego~
Walczyłaś właśnie z robotem za 3 punkty, gdy zobaczyłaś Izuku atakującego robota 0-punktowego. Zauważyłaś również dziewczynę, która utknęła pod skałami. Szybko pobiegłaś jej pomóc.
~po egzaminie~
Wbiegłaś do gabinetu Recovery Girl i podeszłaś do łóżka na którym leżał Izuku.
-Wszystko w porządku? Boli Cię gdzieś? Jesteś zmęczony?- zasypywałaś chłopaka pytaniami po czym go przytuliłaś- Nie strasz mnie tak już, dobrze?
Chłopak odwzajemnił przytulasa.
Natomiast dziewczyna, którą ratował Deku, przyglądała się wam z typowym Lenny Facem na twarzy.Todoroki Shoto
Szłaś właśnie do szkoły. Mieszkałaś dość blisko akademii U.A, więc nie musiałaś się szczególnie spieszyć. Wyjęłaś telefon z kieszeni i zaczęłaś przeglądać internet.
Przez twoją nie uwagę, wpadłaś na kogoś i upadłaś na ziemię.-Wszystko w porządku, [imię]?- usłyszałaś znajomy Ci głos
Zobaczyłaś że ktoś wyciąga do Ciebie rękę aby pomóc ci wstać. Złapałaś rękę.
-Tak, wszystko dobrze..- spojrzałaś na chłopaka. Okazało się że to Shoto.
-Też idziesz do U.A na egzaminy, prawda?-zapytał Todoroki
-Tak.- mówiąc to uśmiechnęłaś się.
-Może pójdziemy razem?- zapytał
-Nie mam nic przeciwko.- odparłaś.~po egzaminach~
-Jak ci poszło?- zapytał
-Nie najlepiej.. przynajmniej tak mi się wydaje.- powiedziałaś dosyć smutno- A tobie?
-Ja nie zdawałem z praktycznego. Innym razem Ci wyjaśnię.. może. - powiedział dość obojętnie jak na niego samego.
Dalej szliście w ciszy. Jednakże czułaś wzrok chłopaka na sobie.Kirishima Eijiro
Kiedy dowiedziałaś się, że Kirishima też zdaje do U.A bardzo się ucieszyłaś. Ustaliłaś z nim, że w dzień egzaminu spotkacie się kilka minut wcześniej, żeby móc jeszcze porozmawiać.
Czekałaś na Kirishimę pod szkołą. Minęło 10 minut a jego dalej nie było. Postanowiłaś wejść do środka. Tuż przed rozpoczęciem egzaminów Kirishima wbiegł do sali i zajął swoje miejsce.
~czas egzaminu~
Walczyłaś właśnie z 2-punktowcem, gdy nagle z nikąd pojawił się robot za 0 punktów. Przeraziłaś się tak bardzo że nie byłaś w stanie się ruszyć. Robot zbliżał się w twoją stronę gdy nagle z nikąd pojawił się Kirishima.
Ty zemdlałaś a chłopak dzielenie walczył z robotem i nie dopuszczał aby chociażby się do Ciebie zbliżył.~Gabinet Recovery Girl~
Siedziałaś na łóżku, w gabinecie lekarskim. Wpatrywałaś się bezcelowo w okno. Gdy nagle usłyszałaś jak ktoś przysuwa krzesło do Twojego łóżka. Odwróciłaś się i zobaczyłaś Kirishimę z paczką w ręku.
-To dla Ciebie- powiedział wręczając ci pakunek, przy czym przyjaźnie się uśmiechał.
Otworzyłaś prezent. Była to książka o której kiedyś opowiadałaś czerwonowłosemu. Przytuliłaś go, co on odwzajemnił
-Dziękuję Kirishima!- powiedziałaśKaminari Denki
Na egzaminie pisemnym siedziałaś obok Denkiego. Ten dureń ciągle cię zagadywał abyś mu podpowiedziała co nieco.
~czas egzaminu~
Biegłaś w stronę kolejnego robota, gdy zobaczyłaś Kaminariego używającego pełni jego daru. Wyglądało to niesamowicie. Jednakże czar szybko prysł.
Zobaczyłaś blondyna jak chodzi w kółko z jakąś głupią miną. Nie mogłaś się już powstrzymać i wybuchłaś śmiechem.
CZYTASZ
°×°×𝙱𝚗𝙷𝙰~𝙿𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎×°×° (❗Zawieszone❗)
RandomNo cóż. Co więcej mówić- to co w tytule Postacie które będą na pewno: •Bakugou Katsuki •Midoriya Izuku •Todoroki Shoto •Kirishima Eijiro •Kaminari Denki