5. Co razem głupiego zrobicie

446 21 12
                                    

Bakugou Katsuki

Pewnego dnia, przyszliście wcześniej do szkoły. Weszliście do klasy i zauważyliście pana Aizawę śpiącego na podłodze w swoim żółtym śpiworze. Spojrzeliście na siebie. Przeczytaliście sobie w myślach i odrazu przystąpiliście do działania.
Poszłaś do kontorka i znalazłaś tam jakąś linę.
Wróciłaś do sali i razem z Bakugou związaliście pana Aizawę za nogi i powiesiliście ma suficie do góry nogami.
Spojrzeliście na swoje dzieło i wybiegliście z klasy.

Midoriya Izuku

Razem z Izuku zakradliście się do pokoju nauczycielskiego gdzie znajdował się śpiący All Might.
Wcześniej poprosiliście Sero aby dał wam trochę swojej taśmy.
Po chwili przystąpiliście do działania i przykleiliście bohatera go krzesła na którym spał.
Wyszliście po cichu z pomieszczenia i udaliście się w stronę klasy.
Zaczęliście rozmawiać z Uraraką i Iidą.
Po jakimś czasie zauważyliście jak Midnight wraz z Present Mic'iem i panem Aizawą niosą All Mighta do gabinetu Recovery Girl aby ta go ookleiła.
Wybuchliście śmiechem.

Todoroki Shoto

Z opowiadań Shoto, dowiedziałaś się że jego ojcem jest Endeavor oraz że Shoto go nie lubi.
Postanowiłaś wraz z Todorokim, że zróbcie mu kawał.
Wzięliście telefon i wydzwanialiście do ojca Twojego przyjaciela. Za każdym razem gdy bohater podnosił słuchawkę, odrazu się rozłączaliście.
Powtórzyliście czynność jeszcze conajmniej 20 razy.
Wkońcu bohater się zdenerwował i zablokował Twój numer.
Zaczęliście się śmiać.

Kirishima Eijiro

Kirishima od pewnego czasu był przyjacielem Bakugou.
Postawiliście zrobić blondynowi kawał.
Zaprosiliście chłopaka, abyście wszyscy, w trójkę poszli ma spacer nad rzekę.
Przekazaliście blondynowi aby czekał na was na moście.
Plan był taki.:
Ty, z telefonem w ręku, miałaś się schować się w krzakach i nagrać całą akcję. Natomiast Kirishima miał zakraść się do blondyna i wrzucić go do wody.

Siedziałaś już w krzakach i zaczęłaś nagrywać. Bondyn był już na moście. Nagle, Kirishima podbiegł do chłopaka i bez zastanowienia wrzucił go do wody.
Szybko wybiegłaś z krzaków i zaczęłaś uciekać.
Bakugou był wściekły, ale było warto.

Kaminari Denki

Siedziałaś właśnie w parku i przeglądałaś coś w telefonie, gdy nagle zobaczyłaś Denkiego biegnącego w Twoją stronę z małym koszykiem sklepowym. Dopiero po chwili zauważyłaś że w koszyku znajduje się śpiący Mineta. Denki bez chwili zastanowienia dał ci znak żebyś pobiegła za nim.
Dobiegliście do jakiegoś drzewa.
Denki wspiął się na drzewo i zawiesił koszyk z Minetą na najwyższej gałęzi.
Odbiegliście zadowoleni z siebie od drzewa i rozmyślaliście co można następnego odwalić.

°×°×𝙱𝚗𝙷𝙰~𝙿𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎×°×° (❗Zawieszone❗)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz