23. Kiedy zobaczysz go bez koszulki

516 20 10
                                    

(Autorka lekki zboczuszek mode:on ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Bakugou Katsuki

Weszłaś bez pukania do jego pokoju podczas gdy się przebierał.

Otworzyłaś drzwi.

Stałaś w miejscu i patrzyłaś się na niego cała czerwona.

Gdy chłopak tylko Cię zobaczył, podszedł do Ciebie z flirciarskim uśmieszkiem i Cię przytulił.


Midoriya Izuku

Widziałaś przez okno jak chłopak ćwiczy. Był to pierwszy raz kiedy widziałaś go bez koszulki. Kiedy chłopak zobaczył Cię w oknie odrazu zrobił się cały czerwony. Odwrócił wzrok i po chwili Ci pomachał.

Todoroki Shoto

Chłopak był w łazience. Właśnie skończył brać prysznic. Mył zęby. Weszłaś do łazienki i ujrzałaś tam Shoto bez koszulki.
Gdy tylko Cię zobaczył, wziął swoją bluzę (którą miał wcześniej na sobie) i ją na Ciebie założył.
Podsumował to mówiąc: "Wyglądasz uroczo w moich bluzach.". Zrobiłaś się cała czerwona.
Przez chwilę jeszcze patrzyłaś się na tors chłopaka. Po jakimś czasie zamknęłaś drzwi i wyszłaś z pomieszczenia.

Kirishima Eijirou

Kirishima nie chciał abyś widziała go bez koszulki, bo uważał, że " jesteś za młoda". (XD) Ale ty natomiast byłaś sprytna i wymyśliłaś plan.
Podczas gdy chłopak poszedł się przebrać, ty sekretnie podwędziłaś jego koszulke i schowałaś ją.
Po paru minutach chłopak nieśmiało otworzył drzwi od pokoju (w którym się przebierał rzecz jasna), ponieważ nie chciał żebyś go zobaczyła. Niestety. Gdy tylko chłopak wyszedł z pokoju, ty rzuciłaś mu się na szyję. Chłopak był zszokowany i cały czerwony gdy poczuł że przytulasz się do jego torsu.

Kaminari Denki

On serio jest debilem.
Byłaś z Kaminarim na spacerze na plaży na której się poznaliście.
Szliście przytuleni do siebie, gdy nagle chłopak Cię puścił. Odszedł krok od Ciebie, a to co później zrobił zszokowało Cię totalnie. Chłopak zdjął koszulkę i przytulił Cię. Nie wiedziałaś co tak właściwie się stało. Po chwili jednak również przytuliłaś blondyna.

°×°×𝙱𝚗𝙷𝙰~𝙿𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎×°×° (❗Zawieszone❗)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz